Peräänkuulutan mäykyn kanssa tokoa harrastavia immesiä. Miten on mennyt jne. Itse tokoilen kkmäykkyni kanssa aloittelijoiden ryhmässä ja kesällä ajateltiin kisailla ensimmäisen kerran harjoitusmielessä. Ollaan saatu kentällä sääliviä/ihailevia/kummastelevia katseita. Mäykky ei taida olla ihan yleisin ilmestys tokopiireissä ainakaan meidän leveysasteilla. Eipä se haittaa, hauskaa meillä ainakin on, vaihtelevalla menestyksellä...
Mutta olisi kiva kuulla muidenkin ajatuksia.
Tokoilijat!
4
408
Vastaukset
- Maarita
Ohoh...ei yhtään vastausta. Ollaan sitten aika ihmeporukkaa kun mäyriksen kanssa tokoillaan...mutta jos joku kuitenkin löytyisi...
- TOKOILETTE
Missäpäin tokoilette ? Meidän pötkölle on kanssa kaavailtu totkoa.
- miuku....
Harvinaisia olette mutta poikkeuksia aina löytynee :-D
Mäyräkoirat ovat kovasti riistaviettisiä joten metsästystouhut ,näyttelyt tai "sohvailu" onnistuu helpommin.Onnea tokoiluun ja piiiiitkää pinnaa !!
- kolokoira
Mäykyt tuntien niin helppoa ei ole tuokaan harrastus ,pääasia on että on yhdessä hauskaa tekemistä .Vakavasti ei pidä touhua ottaa ja yrittää ymmärtää mäyriäistä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657