Super vanhus

Lailatino

Onpa hassu juttu kun vielä yli 80v on monta naisystävää! Yksi näistä kertoo on isonIitan painoinen 113kiloa ja alle satakiloisia. Mihinkäs koira kirpuistaan pääsee, näin on kuulemaollut koko elämän ajan, vaikka avioliittokin on olemassa.
Onkohan tämänlaatuinen tapaus dementian ensioireita vai mitä. Vaimo on paljon nuorempi fiksu ihminen ja tietää ukon heikkoudet naisiin.
Ovatko tällaiset miehet harvinaisuuksia vai hyvinkin yleisiä.

8

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

Oi Herra, kun olet ottanut kyvyn pois niin ota halukin!

Kyllähän meitä säälittäviä papparaisia esiintyy paitsi elokuvissa, myös oikeassa elämässä. Kun fysiikka on kohtalainen, mutta dementia alkamassa, silloin pappaa viedään. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa.

• eteenpäin, ylöspäin

Ei menneiden vuosikymmenien faktoihin, joilla mies kuin mies lytättiin, kannata enää luottaa. Lääkäri antoi ymmärtää vian olevan korvien välissä. Nyt ei niin ollenkaan.
        Enempää mitään tautia tai ikää leimaamatta, vihjaan vaan, että joku tauti, sen lääkitys se on, mikä vaikuttaa eikä ihmisen pääkoppa.
        Mukavuuden halu pois ja kiiruusti erikoislääkärin luo pohtimaan tilannetta.
        Jo kirkastuu tähtitaivas.

• Olen samaa mieltä tuon vanhan rukouksen tärkeydestä.

Näin tekniikan aikakaudella en malta olla toivomatta, että joku kehittäisi sellaiset silmälasit, jotka näyttäisivät tällaiselle vanhalle papparaiselle, miten naurettavalta hän näyttää sen nuoren naisen silmissä friltaillessaan.

• Lailatino
        Jopel kirjoitti:

Olen samaa mieltä tuon vanhan rukouksen tärkeydestä.

Näin tekniikan aikakaudella en malta olla toivomatta, että joku kehittäisi sellaiset silmälasit, jotka näyttäisivät tällaiselle vanhalle papparaiselle, miten naurettavalta hän näyttää sen nuoren naisen silmissä friltaillessaan.

Meitä ylijäämänaisia on pilvin pimein niin vähänkin siedettäville ukkeleilla on valinnan vapaus. Toimiiko sitten Ameriikan pillereillä vai ei, sillä ie väliä, sitä läheisyyttä ikäneitokin kaipailee.Kateuskin pyrkii mieleen kun toisilla on. Iltaisin pyydän, anna Luoja huomenna Onnin tulla ja tunnin olla, ei vain täyty pyyntö.

• Maalaismies*
        Lailatino kirjoitti:

Meitä ylijäämänaisia on pilvin pimein niin vähänkin siedettäville ukkeleilla on valinnan vapaus. Toimiiko sitten Ameriikan pillereillä vai ei, sillä ie väliä, sitä läheisyyttä ikäneitokin kaipailee.Kateuskin pyrkii mieleen kun toisilla on. Iltaisin pyydän, anna Luoja huomenna Onnin tulla ja tunnin olla, ei vain täyty pyyntö.

Tuttavapiiriini kuului kauan sitten vanha mies (rauha hänen muistolleen). Hän asusteli poikansa perheessä yksinäisenä kaikessa rauhassa. Eläkkeenmaksupäivänä hän hävisi muutamaksi päiväksi naapurikylään, lesken luo.

Sieltä hän sitten palasi posket hehkuen saaneen tuntuisena. Eläkettä kannatti taas kartuttaa kuukauden verran. Hänen elämällään oli tarkoitus.

• huolehdi tontistas

jos joku haluaa pitää miehisyyttään yllä sillä että puhuu kuin puperteetti-ikäinen loppi, niin anna puhua. muija on tiennyt heikkouden naisiin siksi se olnkin käärimässä rahaa. pitkän linjan turunen vai mikä tää ministerin kaataja oli. akalla on poweria vähän enemmän. ei kirjoitella lehdissä eikä kaada olematonta ukkonsa statusta.

• Lailatino

Mutta kun ukko soittelee mun ovikelloa, haluaisi tulla viettämään aamuhetkeä, on sentäs mun ystävän siippa. Plus pysäyttelee Volvon mun kohdalle kauppareissullani ja pytelee ajelulle.Sitten tietysti ajais autiotilalleen ja haluais lempiä, näin kävi naapurin leski rouvalle.
        Odotan sitä Onnia josta on jo kymmenkunta vuotta kun lähti sinne ameriikkaan lupas tulla takas mun luo. Yhyyyyyyy odottavan aika on pitkä.

• Minäkin...
        Lailatino kirjoitti:

Mutta kun ukko soittelee mun ovikelloa, haluaisi tulla viettämään aamuhetkeä, on sentäs mun ystävän siippa. Plus pysäyttelee Volvon mun kohdalle kauppareissullani ja pytelee ajelulle.Sitten tietysti ajais autiotilalleen ja haluais lempiä, näin kävi naapurin leski rouvalle.
        Odotan sitä Onnia josta on jo kymmenkunta vuotta kun lähti sinne ameriikkaan lupas tulla takas mun luo. Yhyyyyyyy odottavan aika on pitkä.

iltalenkilläni olen saanut ison mustan auton ja tutun miehen pysähtymään ja pyytämään kyytiin,
        ettei tarvitsisi kävellä.
        "Mutta minä olen lenkillä, olen juuri sitä varten ulkona, että saisin kävellä!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4814
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      679
      1903
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1747
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1515
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe