Mitähän tapahtuisi, jos lakattaisiin arvostelemasta puolisoa, kumppania, ystävää hänen tekemisistään, olemisistaan jne?
Arvostelun sijasta arvostettaisiin heitä ja heidän tekemisiään ja olemisiaan ja myös kerrottaisiin se heille.
Muuttuisivatkohan suhteet paremmiksi?
Mitähän tapahtuisi?
5
308
Vastaukset
- Mallamargareetta
Ei pidä sanoa:
-miksi sinä aina panet vessapaperin väärinpäin
-sinä olet taas puristanut hammastahnatuubia keskeltä
-sinä et ikinä muista hääpäivää
-täytyykö sinun pitää tuota kamalaa lätsää
vaan:
noin komeaa miestä pukisi toisenlainen päähine jne.
Yleensäkin kannattaa sanoa, miltä minusta tuntuu eikä olla heti syyttämässä toista.
Voisi kertoa silloin tällöin puolisolle , miksi valitsin juuri sinut ja kiittää esim. että osaat ajaa autoa paremmin kuin minä ja sinulla on enemmän voimia kolata lunta. - main-eko
Positiivisen palautteen voima on ihmeellinen.
- Maalaismies*
Jos en arvostaisi teitä palstalaiset ihmisinä ja kirjoittajina, en olisi täällä.Yritän opetella rauhan mieheksi kotonakin. Näin vanhaksi on pitänyt tulla, että alkaa todella ymmärtää ystävällisyyden merkityksen. Kumma juttu, että hyvä sana on vaikeampi sanoa kuin paha.
Tapahtuisi tosiaan paljon positiivista omassakin elämässä kannustavalla asenteella. Oman asenteen valinnastahan siinä on kysymys, ääripäitä kannustus ja mitätöinti. Lapsiani olen pyrkinyt kannustamaan kaikessa, siinä suhteessa olen varmaan "valaistunut", mutta muussa elämässä pyrkimys varmaankin ontuu...
- saara ,
olisi itselämmekin parempi olo jos voitaisi innostaa toista ihmistä parempiin tuloksiin , ei oltaisi kateellisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351