Kun kohta on tulossa kesä niin voiko kilpikonnaa pitää päivät ja yöt parvekkeella laatikossa jos on tosi kuuma. jos kilpikonnalle antaa liikaa voikukkia tuleeko sille maha kipeäksi.Kivaa kesäää kaikille kipikonnille
SUMMER
1
431
Vastaukset
- Kvibergsmyran
Kyllähän konna voi olla parvekkeella laatikossaan kuumanakin kesänä jos sillä vain on kostea hiekka/multaseos mihin se voi kaivautua. Sillä pitää myös olla mahdollisuus mennä varjoon ja myös matala vesiallas mihin konna mahtuu "uimaan" ja saa juodakseen. Voikukanlehtiä ainoana ruokana ei ole hyväksi, ruoka pitää olla vaihtelevaa. Ota selvää mitä konna voi syödä. PAT on aina oltava sen ulottuvilla.Minunkin konnani asustelee parvekkeella ja luulen että sillä on hyvät olot , otan sen ulos luontoon jaloittelemaan aina välillä mutta tarkan valvonnan alla. Oikein mukavaa kesää sinulle sekä kaikille muille kilpiksien omistajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595