Olette naisista joilla on kauniit kasvot, rinnat ja perse MUTTA vatsan seutu ei niin timmi eli ns. jenkkakahvat, ei mitkään hehtaarisuuret mutta silti näkyvät.??
KYSYMYS MIEHILLE!!
13
2705
Vastaukset
- ...
Naisen tärkein ominaisuus on ehdottomasti kapea vyötärö, se on terveen naisen merkki. Muut ulkoiset ominaisuudet eivät ole niin tärkeitä.
- on tärkein
ei jokin yksittäinen seikka. Ellei se yksittäinen seikka ole niin häiritsevä että pahaa tekee mutta ei ne pienet jenkkakahvat häiritse. Ei kaikki miehet haaveile langanlaihoista kaunottarista joilla on silikonilla pumpatut tissit ja jumppaperse.
- Petter X
Tykkään pussailla vähän pyöreämpää masua. Kuulostat todella laadukkaalta naiselta, juuri mun makuuni.
- S 27
Kyllä mä ainakin tykkään kaikista tuollaisistakin tytöistä, joita on eteen tullut... Kun kaikki muu on OK, niin ei siinä katsota mahaa sen ehtona, että kenen kanssa tulee juttuun.
- Enrique_Lister
...ei se mitään haittaa.
- Nelikymppinen ukko
Mikäs sen parempi. Terve, nätti ja hyvin ravittu. Älä turhaan murehdi niitä makkaroitasi ?
- .....................
Täällä kuntosalikortti 70e/6 kk
- miesvain43
Eihän kukaan ole täydellinen. Kaikissa meissä omat vikamme.Mutta olemalla Sinut Itsesi kanssa,kertoo kypsyydestä. Aamulla herätessämme, emme ole yhtä hehkeitä ja kauniita tai komeita,kun illalla, kun tavattiin?
Ainakaan minua pienet kahvat ei haittaa (varsinkaan, jos kaikki nuo muut on ominaisuudet on noin hyvät). Jos ne sinua itseä haittaa, niin ne kyllä lähtee oikealla vatsalihastreenillä.
- Etelän mies
Oletko varma että komeat miehet ovat kanssasi samaa mieltä? :)
- Et sillee
No varmaan sitä mieltä, että onpas muuten nätti nainen, mutta kamalat jenkkakahvat
sillä on. Tai sitä mieltä, että onpas heikko itsetunto kun tuollaista
täällä kyselee. - mies 23
Itse olen sitä mieltä että jos on kauniit kasvot, niin kroppa kelpaa lähes aina. Toisaalta jos on liikaa tai liian vähän painoa niin se yleensä näkyy sitten kasvoissakin.
Ja mitä vatsaan tulee, niin ihan kasvoista, rinnoista ja perseestä riippumatta itse pidän ehdottomasti enemmän jos se EI ole timmi vaan mielummin sopivan pehmeä ja vähän pyöreä... - ne......
jenkkakahvat mun mielestä pepunkin ulkonäköön. siis, ei peppu voi "huippuhyvältä" näyttää, jos yläpuolella on ne jenkkakahvat.
mutta, en minä täydellistä vartaloa kaipaakaan, jokaisella on joku virhe, eikä niitä kukaan loppupeleissä vahdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927