enemmän olen huolissani geenimanipoloidusta ruuasta, kuin hulluista lehmistä ja lintuflussasta. Ostitpa vihanneksia tai lihaa, juustoa maitoa , mitä tahansa, et voi olla varma ettei ole kyse geenimanipoloidusta tuotteesta, sitä kun ei mainita tuoteselosteessa. Ja jos esim, liha pakataan suomessa ja tuodaan esim, ranskasta, ei tarvitse mainita kuin alkuperämaa.
Ei tässä enää tiedä mitä roskaa ja testaamatonta aineksia sitä syö. ?
GEENI-RUOKAA , OLKAA HYVÄ
11
373
Vastaukset
- niinpä,,
taitavat olla järestään geenimanipuloituja.
- Nimetön
ei ole manipuloitu.
- HTZA
Nimetön kirjoitti:
ei ole manipuloitu.
Se on kasvatettu luonnonmukaisilla lannoitteilla.
Mutta aivan varmasti on jotain muunneltua kantaa.
- saadaan
oikein hyvin tämä geenimanipuloitu ruoka hyväksytyksi, koska elintarvikkeista on pulaa.
Eläköön tiede ja tutkimus. Poltetaan kunnon vilja biopolttoaineena parepmiosaisille, joilla on varaa ajella omalla pirssillään.- HTZA
Kuka lie keksikin tämän "Kasvihuoneilmiön estämisen ja sitä myötä "Luomupolttoaineet" , ansaitsisi Nobel-palkinnon.
Niin paljon tuo idea tuottaa rahaa joille kuille.
Ja kansa rakentaa tuulimyllyjä ja ostaa polkupyöriä, tulee ruuhkamaksuja pikkukaupunkeihinkin (Stadi) ja rahaa kertyy, on varaa alentaa veroja (joiden kuiden).
Ja sitten on tilaa autoilla (joiden kuiden).
Voi tätä helppouskoista kansaa.
Ainoa hyöty taitaa olla se että maapallon väkiluku vähenee, onneksi kuitenkin sieltä huonommasta päästä.
- sanotaan,
että Geeni-ruoka on turvallista. Näin ne on sanoneet myös silloin, kun luujauhoa alettiin syöttää naudoille. Pahaa pelkään, että siinä joku piru karkaa.
vouhkata. Ostetaan kaupasta lihaa ja tehdään siitä herkkua perheelle. Ja hedelmiä pitää olla kanssa. Otsikot jotka kirkuvat seuraavan tappajatomaatin ilmestymisestä kierretään kaukaa.
- O-Orvokki
Mitä vahinkoa geenimanipuloitu ruoka voi aiheuttaa 50 -ikäselle ihmiselle?
Kertoisitko? Minä en tiedä, mutta haluaisin mielelläni kuulla.- Pirre*
ihmetellyt mitähän haittaa niistä ihmisille voisi olla?
Muuttaako ne ehkä meidän genomiamme..vai mikä niissä..
Minusta tai minun ymmärryksellä, suurempi uhka on näiden geenimuunneltujen kasvien toisille kasveille mahdollisesti aiheuttama muuntuminen epäedulliseksi esim. meidän ilmastoon, tai tuholaisiin, tms. "vahinko" esim., pölytyksen kautta. Pirre* kirjoitti:
ihmetellyt mitähän haittaa niistä ihmisille voisi olla?
Muuttaako ne ehkä meidän genomiamme..vai mikä niissä..
Minusta tai minun ymmärryksellä, suurempi uhka on näiden geenimuunneltujen kasvien toisille kasveille mahdollisesti aiheuttama muuntuminen epäedulliseksi esim. meidän ilmastoon, tai tuholaisiin, tms. "vahinko" esim., pölytyksen kautta.ovat olleet mielessäni ja toisaalta faktatietoja on vaikea saada ennenkuin kokeiluja on jatkettu pitempään. - En osaa päättää pitäisikö niitä mielestäni rajoittaa jollain tapaa, ettei pääsisi pahempia vahinkoja syntymään. Toisaalta niistä voisi löytyä ratkaisuja ravinto-ongelmiin.
Taas kerran voi todeta, että onneksi ei tarvitse olla päättämässä asioista ja kantaa itse niistä vastuuta.
Olen myös iloinnut siitä, ettei enää tarvitse omalla kohdalla kantaa huolta jälkipolvien hyvinvoinnista, vaan voi huolettomamin laittaa suuhunsakin melkein mitä tahansa.;))- HTZA
mutka kikkeliin tai mennä toinen rukkanen rullalle.
Saattaa olla hauskaakin?
Ajattele miten keskustelu kehittyy tälläkin palstalla:
"Hih! En tarvitse enää push uppeja!"
"Onneksi jäi nänni ylöspäin!"
"Sattuuks teillä kun yrittää pissiessä oikaista?"
"Kivasti kaartuu polven mukaan"
Jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1676770Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651753- 671264
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641147- 661135
- 531094
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51078Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa911073Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti501049- 361006