Täällä raittiina.Raikasta ja raitista vappua kaikille!
Keskiviikko 30.0508
8
556
Vastaukset
- Eeva-Leena
Alkaa ja on raitis..
Raitista vappua kaikille. - markareetta
ollaan
Klaara vappen. Raittiina tämäkin vappuaatto, aattelin rillata makkaraa ( ulukona ) eka kerran tälle keväälle. Juomaksi Lordi limukkaa, raakana.
Hyvää wappua teille kaikille. Mökille meinasin lähteä ja olla vapun selvinpäin.
- Oolofi
frans-herman kirjoitti:
Vappua. Raittiina.
Söin just nakkeja ja pernassalaattia. Oli hyvvee. Oon nyt koulussa, mutta illalla aion kans olla selvinpäin!
- ja jaksamista
Oolofi kirjoitti:
Söin just nakkeja ja pernassalaattia. Oli hyvvee. Oon nyt koulussa, mutta illalla aion kans olla selvinpäin!
sulle olla liittymättä rilluttelijoitten joukkoon.
- johnny boy
olen huomannut että minun on helpompi olla juomatta kun ottaa asian vaan päivä kerrallaan, ajatuksella tänään en juo alkoholia. silleenhän se sitten menee on aamu, tulee ilta ja uusi aamu.
kaunista kevättä kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164