Millaisia oireita Teillä tuottaa maidonvalkuaisallergia?
Minulla nenänlimakalvot tuottavat paksua liisterimäistä limaa.
Yöllä heräilen nielutukkeeseen ei saa nieltyä, joten herään nielaisun jäätyä puolitiehen ja on todella hankala tilanne.
Veden juontikaan ei auta, nielu on kuin täynnä paksua tiivistä liimaa, nielaisu “liike” jää kiinni nielun ylälaitaan. (kitarisojen tienoille) Hengitys kulkee kyllä suun kautta, kiinni jäänyt nielaisu tukkii jopa korvat ja pää tuntuu hajoavan.
Mikä avuksi? Terveyskeskus lääkäri määräsi kerran kolmea lääkettä saman aikaisesti, auttoi vähäksi aikaa…
Olen itse tarkkailut maitoa kaikki tuoremaitotuotteet?
Kovat juustot jos syö säännöllisesti, tai yli 20g kerrallaan.
Millaisia oireita maidon valkuaisallergia aiheuttaa???
Maidon VALKUAISallergia
Oireet?
1
564
Vastaukset
- Nimetön
pojalla vauvana valkuaisallergia (muutkin kun vaan maito) ja se kyllä ilmeni ripulina ja vatsaoireina, loppujen lopuksi hän oli allerginen ihan kaikelle ja sai syödä vaan perunaa ja porkkanaa. Nuo maito ja muut valkuais ongelmat ilmenee käsittääkseni juuri vatsaoireina, mutta tuo nenä ja limakalvo oire on kyllä meilläkin tuttu, mutta ei siitä maidosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657