Onko kellään tietoa seuraavasta elokuvasta, kaverini vuokrasi sen makuunista (joskus syys- lokakuussa 2004) ja silloin se oli siellä ensi-ilta tms hyllyssä. Nyt en löydä sitä mistään kun nimi ei jäänyt mieleen...
Tässä vähän "tuntomerkkejä":
Siinä oli muistaakseni 3? tyttöä jotka asuivat isoäitinsä kanssa, nuorin joku about 12v. Isoäiti oli aika hurja tapaus ja muistaakseni jossain kohtaa näytettiin pätkä kun vanhemmat oli harkinnu aborttia niin mummo meni sairaalaan haulikko kourassa ja sanoi: "minun lapsenlapsenihan sitten syntyy!".
Se nuorin likka halusi lähteä tekemään lottoa mut oli liian nuori ja meikkas itsensä muka-vanhemman-näköiseksi johon mummo totesi että "et sinä huoraksi pukeutuneena lähde mihinkään" ja sitte se mummo lähti tekemään sitä lottoa ja matkalla (muistaakseni takaisin kotiin) se joutu liikenneonnettomuuteen ja kuoli...
Eli siinä suurin osa mitä leffasta muistan, nyt olis vaan nimi hakusessa...
Mikä elokuva kyseessä???
Roopeliini
2
433
Vastaukset
- elokuvan katsonut
tv ykköseltä ja oli nimeltään Caroline.
- taisi olla
carolina. isänsä kun tapasi panna naisia eri osavaltioissa... http://www.imdb.com/title/tt0289889/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657