Tiistaina tulee 4D masturbaatiofestareista. Näyttääkö ne oikeesti TVssä kun ihmiset runkkaa? Onko joku nähny mainosta? Mä ainakin aion kattoo!
4D: masturbaatiofestarit
runkkaaja
4
1361
Vastaukset
- lepsodraamaa tulee
Naiset esillä. Kannattaa kattoa!
- tea__team
Tytöt tykkää!
- Ismo Laitela
muiden pervojen sekaan juhlimaan!
- tuli jo!
siis jaksaako kukaan tosiaankin katsoa noita nelosen ns.dokumentteja?? Ei ymmärrä.
Muutenkin ko.ohjelman aihe on ihan turha.Joku masturbaatiofestari vai mikä se nyt oli...höh,mulle tulee ainakin alle minuutissa omalla kädellä,eli ei siinä paljon festivaaleja ehdi pitää. Voi näitä aiheita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820