Menossa Zurichiin lapsen ja rattaiden kanssa... Onko julkiset kulkuvälineet ilmaisia jos rattaat mukana(niinkuin esim.hki ja tku) vai pitääkö maksaa?
Zurichin paikallisliikenne?
4
1079
Vastaukset
- Baby 12kk
Sain tuon sitten itse selvitettyä. Eli tiedoksi että ilmaiseksi ei voi kulkea vaunujen kanssa. Aikuinen maksaa, lapset muistaakseni alle6(tai 7v)v. ilmaiseksi.
- Tuommosta kyselette
Kohta varmaan kysyt ,paljonko maksaa puhelukortti ,kun aion soittaa kaikille köyhille tuttaville .: Täällä on ihanaa ,mutta kauheen kallista .Meni tuhat €uroo eka päivänä .
- Zurich Card
Zurich Cardia, jolla voi ajella vapaasti 24:n tunnin ajan -- tosin sekin tarvitsee muistaakseni näyttää kuljettajalle raitiovaunussa (jotka ovat tosi mukava liikkumismuoto siellä).
- eli kerrotko
Tuommosta kyselette kirjoitti:
Kohta varmaan kysyt ,paljonko maksaa puhelukortti ,kun aion soittaa kaikille köyhille tuttaville .: Täällä on ihanaa ,mutta kauheen kallista .Meni tuhat €uroo eka päivänä .
mitä tuli rikottua. Matkavakuutus on hyvä niin ei tarvitse ehkä omasta pussista korvata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670