Kokkailen usein ruokia broilerin filesuikaleista ja ostan aina valmiiksi marinoituja suikaleita. Olisiko kellään hyvää marinadiohjetta noille suikaleille, niin voisin itsekin kokeilla marinadia tehdä? Itse olen mieltynyt eniten hunajamarinoituihin suikaleisiin, osaisikohan sellaisen marinadin tehdä itse?
Broilerimarinadi
4
3491
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
hunajaomena-viinietikka,
suola , mustapippuri,
curry, paprika, sipuli, valkosipuli)
rosmariini, ranskankermaa/ruokajogurttia/kermaa/smetanaa
öljy
Aineksia maun mukaan kerman ja öljyn seokseen - maistele ja anna maustua vähintään tunti tai seuraavaan päivään - broisku sitten kantsuu ostaa FILEENÄ ja leikellä itse palasiksi. - marinadia
Marinadi broilerille
6 valkosipulin kynttä
3 rkl hunajaa
2 rkl sinappia
2 rkl soijaa
1 rkl sitruunan mehua
mustapippurirouhe
cayennepippuria
Appelsiinimarinadi
3 valkosipulinkynttä
2 rkl öljyä
2 rkl soijakastike
1 rkl sitr. mehu
3 dl appelsiinimehua
mustapippurirouhe- käyttää paistoliemenä,
jos laittaa fileen uuniin?
- utelias1
"tässä vinkkiä
hunajaomena-viinietikka,
suola , mustapippuri,
curry, paprika, sipuli, valkosipuli)
rosmariini, ranskankermaa/ruokajogurttia/kermaa/smetanaa
öljy"
Mitä tapahtuu jos sekoittaa kermaa ja etikkaa? Eikö se muutu juustoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635