Kysyisin voiko A1-kielen vaihtaa? Eli jos lapsi on ala-asteella ja perhe muuttaa toiseen kaupunkiin. A1-kielenä on saksa ja uudessa koulussa A1-opetuskielenä onkin englanti, niin onnistuuko tuo englantiin vaihto mitenkään, vai täytyykö etsiä asuntoa sieltä asuinalueelta jonka alueen koulussa opetaan A1-kielenä saksaa? Vai voiko lapsi esim kulkea bussilla (itse maksettaisiin) omalta alueelta kouluun jossa opeteaan A1-kielenä tuota saksaa? Eli ensi syksynä alkaa nykyisessä koulussa A2-kielenä englanti.
A1 kielen vaihtaminen
.......????.......
2
1797
Vastaukset
- Helsingissä ja
naapurikaupungeissa tarvitse vaihtaa kieltä muuton takia. Bussilla pääsee ihan hyvin ja valitsevathan jotkut ihan vapaaehtoisesti erikoiskoulun ja pidemmän koulumatkan.
- fdf
lapselle maksetaan bussi/taksi mikäli joutuu painoituksen takia kauemmaksi kuin oma lähikoulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667