Olen tottunut ex-suhteissani määrättyyn tasoon. Nyt ongelmana on, että mulla taitaa rima ehkä olla liian korkealla kun miesystävää etsi :( Mistä luovun jos miehellä ei ole:
- autoa
- moottoripyörää
- omakotitaloa
- kesämökkiä
- pituutta yli 170 cm
- painoa yli 70 kg
- kaljua tai pitkiä hiuksia
On tää omasta mielestä täydellisen miehen etsiminen vaikeaa :(
Mistä luovun?
10
1155
Vastaukset
- naurattaa
ehkä ne ex-suhteet on exiä just tuon listan takia, kun ainoastaan ulkoisilla ja materialistisilla asioilla on merkitystä...
- olisi.
- poliittinen kanta
Pääsikö unohtumaan.
on ainaski moperi..
- kovin hankala
vaatimnus, joten sen voi heti unohtaa...
- myös sitä simppeliä miestä...
tai asettamaan seuraavat vapaavalintaiseen järjestykseen
Free bird
Give me back my bullets
Sweet home Alabama - yksi vaatimus lisää
suosikkibiisivalinnat noin pääsääntöisesti alkuperäisesityksinä, ei live, vaan parasta mahdollista laatua, sori Ville...
- näyttää miltään
jotain sellaista Suomi-Salaman mainoksen näköistä...
- vaadi...
- työpaikkaa
- matkustushalukkuutta
- entisiä lapsia
- ex-vaimoa
- perintöä
- tupakointia
- kohtuullista alkoholinkäyttöä
Et, koska et maininnut...- itsestäänselvyyksiä...
Eikös se työpaikka ole jo pakollinen, jotta mahdollisuus pitää autoa, asuntoa etc? Niin tietty jos on syntyny kultalusikka suussa tai lottovoittajaksi :) Matkustaa on kiva, entiset lapset ok, ei ex-vaimoa, perintö varmaan tulee, tupakointi ja alkoholi kohtuudella ok :D
Enhän mä jaksanu koko listaa kirjottaa - kynnet kuluu :DD
- ilmeisesti...
rikasta miestä itsellesi. Auto, moottoripyörä, talo, kesämökki...
Ehkä lähtisin karsimaan niistä...sitten menisin ehkä puhumaan muillekkin kuin pitkä tukkaisille tai kaljuille...
Ihan vaan mun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955