Raittiina.
Nyt poksahti 12-vuotta raittiina. Kiitos olen saanut vielä elää. Tähän asti on raittius pysynyt ja toivon että pysyy. Nämä 12-vuotta on todella olleet hyvää aikaa.
En osaa pukea sanoiksi, mutta olen kiitollinen, että tajusin.
Torstai 8.5-08
9
382
Vastaukset
Täälläkin ja onnittelut frans-hermannille kahdestatoista raittiista vuodesta!
- Eeva-Leena
olen raittiina. Onnittelut frans-hermanille raittiudesta
- Kukkakeiju
Täällä myös päivä alkaa raittiina.Onnea sinulle FransHerman!
- Pa.pio
No niin, paikallaan kunnon onnittelut. Tuohon ei moni pysty. Ei tule ole oikein muuta mieleen kuin ihmetellä, on aikamoinen määrä tuo tusina vuosia - ja onnitella.
- Nautinkin nauttia kahvilassa
kakkupalan raittiutesi kunniaksi.
- Aina Holi
ja ymmärrän kiitollisuutesi. Raittiina mennään kohti ihanaa kesää!
- LORTTA
OLET TOSI NASTA TYYPPI JA KIRJOITUKSISSASI ON AINA HYVÄ POINTTI ONNEA SULLE.
MINULLAKIN MENNEE SUHT KOHT HYVIN MUT NYT OTAN KUOHARIA JA NOSTAN SULLE MALJAN.Kaikille. En nyt niistä pointeista tiedä, minulle riittää sain vielä elää, tais olla ivaa ja pilkkaa? en tiedä vai otinko vain kun olen tällainen herkkäsielu! Minulle myös riittää, että käyn täällä, luen näitä ihan mielenkiinnolla, olen huono kommentoimaan, joskus jotain minäkin tänne pistän, harvoin. Kuittaan vain. Mutta niin nämä päivät, viikot, kuukaudet, vuodet kuluvat.
- AriJussi
täältäkin täydestä tusinasta vuodesta tärinättömiä päiviä.Reilussa puolessa välissä samaan ollaan itsekin tällä tiellä ja takaisin en edes ajattele enää kääntyväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773