Eli siis millä puurolla vois alottaa? Ja millä määrällä? Ajattelin että annan esimmäisen kerran aamulla,että jos maha tulee kipeäks niin ei mene koko yöt ihan piloille sit.
Puuron
6
453
Vastaukset
- riisi-maissi-kaura
Kotim viljat suositellaan aloittamaan järjestyksessä "ruätsalainen makkara" eli KORV (kaura, ohra, ruis, vehnä).
Maissi, riisi, tattari, hirssi yms myös sallittuja.
Teelusikallinen tai pari alkuun, muutaman päivän päästä napa täyteen, jos ei masukipuja tai allergioita.- EI- KAURA
ei ennen 6 kk.
Gluteenittomat viljat sallittuja 4 kk-> (maissi, riisi) - tuo ohje
EI- KAURA kirjoitti:
ei ennen 6 kk.
Gluteenittomat viljat sallittuja 4 kk-> (maissi, riisi)oikein tulee??? Kaurahan on niitä harvoja, joita keliaakikkokin voi EHKÄ syödä.
- ................
sillä valmis puolukkapuurolla ja kokeiltiin kyl melkein joka päivä jotain uutta niist valmispuuroista.meillä kun on aika kranttu neiti, jolle ei ihan mikä tahansa kelpaa,mut tosta puolukkapuurosta tykkää.toinen on neljän viljan puuro, ku sekottaa sekaan kunigatar sosetta.annoin kyl jonkun 5-8 lusikallista heti,eikä käyny masun päälle, vaik onkin aika herkkämasunen.esim.vellit ei sen massulle käy ollenkaan.
Me alotettiin 2 vk sitten Piltti-kaurapuurojauheella tyyliin lisää vain lämmin vesi.
Sitä ekana päivänä 1 tl, seuraavana 2 tl ja sitten oon antanu syödä sen verran minkä jaksaa.
Ekat pari-kolme päivää meni ilman sosetta, sen jälkeen piti lisätä siihen joku makea sose ja sitä pitää sitten vaihdella parin päivän välein :oD Kranttu se on meidänkin neiti ettei montaa päivää samaa syödä! Mutta eipä sitä vielä mene kuin ehkä ½ dl korkeintaan.
ja tyttö on nyt 5,5 kk.
- äitsykkä81
Meillä aloiteltiin riisillä, neuvolassa sanoivat että hyvä aloituspuuro herkkävatsaiselle. Aloteltiin eka ihan lusikallisella ja siitä pikkuhiljaa lisäten. Oikein ei meinaa vielä maistua, oon eri hedelmä-/marjasoseita laittanut sekaan, mutten saa menemään kuin muutaman lusikallisen.Kohta pari viikkoa on syöty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955