Ilveksen kasvatti Ville Leino siirtyy NHL:ään. Millaisia tuntemuksia Ilveksen kasvatin Ville Leinon siirtyminen herättää Mestistä seuraavien keskuudessa? Olisiko Ilveksen kasvatti Leinon ollut järkevää pelata vielä yksi kausi liigassa, vai oliko parempi Ilveksen kasvatin kannalta, että hän siiryy NHL:ään?
Leino änäriin!
7
409
Vastaukset
- SM-liigaa...
urheilu-uutisissa käytettiin sanaa SaPKon kasvatti??Joten ole hiljaa kun et tiedä asioiden oikeaa laitaa...typerä kakara. Juu en minäkään pidä SaPKosta, mutta kunnia sille kelle kunnia luulee...helvetin spede...hah!
- Änärimies
Hurttia huumoria. Ilves oli ensimmäinen ammattijoukkue, jossa Leino pelasi. Huumorilla Leinon kasvattajaksi voikin laskea vaikka ala-asteen liikuntatunnit.
- SM-liigaa...
Änärimies kirjoitti:
Hurttia huumoria. Ilves oli ensimmäinen ammattijoukkue, jossa Leino pelasi. Huumorilla Leinon kasvattajaksi voikin laskea vaikka ala-asteen liikuntatunnit.
tietämätön pelle....vedä ittes veskista alas poiiika!
- Änärimies
SM-liigaa... kirjoitti:
tietämätön pelle....vedä ittes veskista alas poiiika!
Huutelu alkoi kun faktat loppuivat. Itkusi on mannaa minulle.
- SM-liigaa..
Änärimies kirjoitti:
Huutelu alkoi kun faktat loppuivat. Itkusi on mannaa minulle.
Onneton yritys pelle..heh...sä vaan luulet, et tiedä mitään poiiika! Heh...
Ville Leino on SaPKon kasvatti. Sinä taas olet possun kasvatti.
- oot pelle
vitut Leino oo mikkään Ilveksen kasvatti ja mitä sitä turhia liigassa, mielummin ahl:ssä ennää jos pärjää nuin hyvin änäris!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236