HIFI-lehti valitsi testivoittajaksi AKG K 601 kuulokkeet.Ne on kohtuullisen hintaiset. K 701 malli on huomattavasti kalliimpi. Huomaako tavallinen kuuntelija näiden kahden mallin eron? Olisko 601 ihan riittävän hyvä?
AKG K 601
4
4475
Vastaukset
- Highend
Moi
ennenkuin hankit kyseiset kuulokkeet kuuntele Gradon
225 ovat melkein paremmat kuin akg, hinnaltaan ne pärjäävät erinomaisesti- Rantamies
Kiitos tiedosta. Tämänhän menee monimutkaiseksi. Täytyypä kokeilla. Jotkut väittävät, että hyvien kuulokkeiden kanssa täytyy käyttää kuulokevahvistinta. Kokonaisuus tulee aika kalliiksi. Uskoisin kuitenkin, että hyvät kuulokkeet sinänsä antavat paremman lopputuloksen kuin halvemmat ilman vahvistintakin. Onko muita mielipiteitä?
- popeye02
Mulla on ollut 701 muutaman kuukauden, ja se alkaa olla sisäänajettu. En ole kuunnellut mallia 601, mutta 701 on erottelevampi kuin muut kuulokkeeni (beyerdynamic ja Sennheiser). Se on myös paljastavampi ja poimii hyvistä äänitteistä detaljeja, joita muut eivät saa esiin, myös viat heikkolaatuisesta ja mp3-tason materiaalista, jollaisen kuunteluun sopivat vähemmän laadukkaat kuulokkeet paremmin.
- Rantamies
Kiitos kommentista. Käytätkö kuulokkeiden kanssa kuulokevahvistinta? Onko sellainen välttämätön, jotta kuulokkeista saa kaiken irti? Kuulokkeet ja vahvistin ovat tietysti yhdessä kallis investointi. Mulla on Yamaha RX-V569 vahvistin. Käyttöohjeissa kerrotaan, että sinä pitäisi olla myös hyvä kuuloketoisto. Riittäneekö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850