olen 186/80 21v mies enkä ole vielä koskaan saanu itseäni ryömimis kuntoon ja tarviin apua et mitenkä saisin. kun yritän tätä niin kerkeän nukahtaa tai maha tulee vaan niin täydeksi ettei mahdu enää..ennätykseni on 1.7 promillea veressä..ton korkeemmalle en oo ikinä saanu. haluasin kokea miltä tuntuu olla ihan överi kännissä mutta miten se onnistuisi helposti?
kunnon kännit haluasin
6
670
Vastaukset
- kulta....
vai et ole päässyt korkeammille lukemille??
he he, mutta minä en rupea neuvomaan koska siitä
voi tulla seurauksena vaikka kuolema.ajattele yläpäälläs äläkä alapäälläs! - ---
"..maha tulee vaan niin täydeksi ettei mahdu enää.."
Lopetat vaan %-limonaadien ja kaljan lipittämisen, ja siirryt terävään viinaan, niin pääset nopeammin eläimen tasolle halusi mukaan.- viinalla
muutta en psyty sitä suhteessa juomaan oikein sen enempää kun loivempia juomia
juokse alle 11 sekunnin ensimmäisellä yrittämällä. Vain ahkeralla harjoituksella pääsee tuloksiin! Etyylialkoholi on hermomyrkky ja elimistö vieroksuu sitä luonnostaan. Vasta kun olet juonut riittävästi elimistön omat puolustusmekanismit lamautuvat ja tosi juopottelu voi alkaa.
Pari vinkkiä:
Aloita juominen hyvin levänneenä ja syöneenä. Ota aluksi laimeita, vähäkalorisia grogeja tai vaikka viskiä on the rocks. Varaa runsaasti aikaa. Kun harjoittelet riittävästi, automaattiohjaus loksahtaa päälle ja ennenpitkää olet räkäkännissä, asfaltti-ihottumaa naamassa, kravatti oksennuksessa, kämmenpohjat verillä ja housunpolvet puhki, muisti ja tyttöystävä taakse jäänyttä elämää.- mirandah
Tässähän on ihan asiaa! :D
No joo, mutta siis ihmiset on erilaisia, toisella (lue: Pissiksellä) se örvellyskunto tulee parin siiderin (tai mehukatin) jälkeen, ja toisilla elimistöllä on sen verran kova puolustusmekanismi alkoholia vastaan, että ei sitä kunnon känniä saa päälle. On muuten kumma ku jonku mielestä tämäkin on ongelma :D
Itse ainakin olisin ihan tyytyväinen, jos kroppa tulis siinä vaiheessa vastaan ku meinaa järki mennä. Ne tulokset kun ei sitten seuraavana päivänä yleensä oo niitä kaikista hauskimpia.
- vee-e
harjoitella krapulaa. syö pilaantunutta/ homeista ruokaa ja toivo, että saat kunnon ruokamyrkytyksen. sitten makaat ja oksennat ja paskannat.
se olo ei kuitenkaan oo sama kuin kunnon krapulassa ja menee ohi liian nopeesti.
mutta on se vähän sinnepäin.
iloisia testihetkiä uusien asioiden parissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955