Ihanne mieheni on FIKSU suomalainen mies. Sellainen aikuiseksi kasvanut ja maailmallakin pärjäävä kaveri, joka on kuitenkin ylpeä omasta maastaan ja kulttuuristaan.
Hänen ei tarvi olla tavallista duunaria ihmeellisempi, kunhan hän osaa seuraavat asiat:
Työssä pitää käydä ja jos jää työttömäksi, ei saa lannistua vaan hakee uutta työtä.
Elämässä on muutakin kuin tietokone, pleikkarit, dvd, cd, ja tv.
Naista ei lyödä, vaikka kuinka ottaisi päähän, puhumalla riidat selvitetään ja jos ei huvita puhua, on hiljaa.
On sitten tukka pitkä tai aivan kalju, on pää silloin tällöin pesun tarpeessa. Parta saa olla vaikka napaan, kunhan on siisti. Puhtaus on puoliruokaa.
Vatsaa saa olla hiukan, mutta takapuoli ja hartiat pitää löytyä.
Huumorintajua, pilkettä ja mielikuvitusta PITÄÄ olla. Tosikot ovat tylsiä.
Mies ei saa olla liian tärkeilevä harhaan johtaja, vaan osaa kuunella myös muiden mielipiteitä.
Osaa sanoa kiitos, rakas ja anteeksi (puuttuu aika monen sanavarastosta)
Ei juokse kukasta kukkaan.
Ei arvostele naisystäväänsä eikä ainakaan julkisilla paikoilla.
Luottaa itseensä!!!
Osaa olla lasten kanssa.
Ei ole humalahakuinen. Osaa juoda fiksusti.
Jaksaa kotonakin tehdä jotain vaikka on ollut töissä.
On Suomalainen.
Suomalainen mies
26
2512
Vastaukset
- mukavaa
lukea vaatimuksiasi.Löytyyhän täältä näköjään vielä ihmisiä, jotka viittaavat kintaalla kaikelle pinnallisuudelle. Usko huviksesi, tuollaisia miehiä todellakin on vielä olemassa ;)
t.mies- uskoa
Siis suurin osa suomalaisista miehistähän on juuri tuollaisia. Pelimiehet- ja pullonkalistelijat ovat vain pieni joukko kaikista miehistä.
Mutta eipä suomalaisia naisia kiinnosta 'tavallinen' mies. En edes tiedä mikä
suomalaista naista enää edes kiinnostaa, enkä ole
jäänyt siitä enää ottamaan edes selvää.
Muille maille ... - miten se voisi olla mahdoll...
Suomi on sen verran sisäsiittoinen maa...
- uskota
se oli vitsi
se etsii jotain ulkomaalaista... - ihan selvästi suomalaiset n...
uskoa kirjoitti:
Siis suurin osa suomalaisista miehistähän on juuri tuollaisia. Pelimiehet- ja pullonkalistelijat ovat vain pieni joukko kaikista miehistä.
Mutta eipä suomalaisia naisia kiinnosta 'tavallinen' mies. En edes tiedä mikä
suomalaista naista enää edes kiinnostaa, enkä ole
jäänyt siitä enää ottamaan edes selvää.
Muille maille ...Suomalaisilla naisilla on jokin ongelma...
eikä vähäisin ole se, että puolta heistä, se puoli joka eroaa, jää puutteeseen...
- suomimies-30v
Kiva tietää että joku vielä arvostaa ominaisuuksia joita mustakin löytyy, tosin en kovin aikuiseksi ole kasvanut ole sillä lapsellisuus on välillä kivaa :)
- asioita ei voida sanoa
Miksei asioista voida puhua niillä nimillä, joita niillä on... kuten 30 v.
Mistä muuten ihmiset löytää Suomi24:ään...?
- suomineito
Itselläni on jo ihannemies. ja lähes kaikilla tutuillani. Olen myös lastenhoitaja ja tapaan päivittäin isejä, ja uskon että suurin osa heistä on juuri sellaisia aitoja fiksuja suomalaisia.
Todellakin, ei tavoitteeni ole korkeat ja uskon että ei monella muullakaan naisella. Naiset vaan joskus pakkaa nostamaan rimaa korkealle ihan vaan herätelläkseen miehiä ja laskeakseen heidän egoa, mutta kyllä te olette IHANIA miehiä monien naisten mielestä. Tuttavapiirissäni ei ole ainuttakaan naista joka tahtoisi merta edemmäs kalaa.- Silti ylimielistä kohtelua
> Tuttavapiirissäni ei ole ainuttakaan naista
> joka tahtoisi merta edemmäs kalaa.
Jotenkin ylistävä kirjoituksesi sotii taas vastaan sitä tosiasiaa, että Suomessa tuntuu olevan jatkuvas 'sotatila' miesten ja naisten kesken. Kukaan ei kelpaa suomalaisnaiselle, miehet alkavat tehdä trippejä rajojen ulkopuolelle jne. Tämä on taas sitä arkipäivää jota minä näen joka päivä.
Ehkä asuinpaikkakunnalla on jonkin verran merkitystä miten hommat hoituvat, mutta ainakin itse Helsinkiläisenä näen täällä pelkät huonot puolet. Ketään ei kiinnosta mikään, ketään ei kiinnosta kukaan. - lounaissuomeen
Silti ylimielistä kohtelua kirjoitti:
Jotenkin ylistävä kirjoituksesi sotii taas vastaan sitä tosiasiaa, että Suomessa tuntuu olevan jatkuvas 'sotatila' miesten ja naisten kesken. Kukaan ei kelpaa suomalaisnaiselle, miehet alkavat tehdä trippejä rajojen ulkopuolelle jne. Tämä on taas sitä arkipäivää jota minä näen joka päivä.
Ehkä asuinpaikkakunnalla on jonkin verran merkitystä miten hommat hoituvat, mutta ainakin itse Helsinkiläisenä näen täällä pelkät huonot puolet. Ketään ei kiinnosta mikään, ketään ei kiinnosta kukaan.Täälläpä naiset näkee punaista kun itämaan mies yrittää iskeä. Ei mitään positiivistä sanomista turkkilaisista kebab miehistä. Välillä näkyy ruotsalaisia, ranskalaisia ym. Mutta aina vaan suomimies vetää pisimmän korren!
- Lounaasta
lounaissuomeen kirjoitti:
Täälläpä naiset näkee punaista kun itämaan mies yrittää iskeä. Ei mitään positiivistä sanomista turkkilaisista kebab miehistä. Välillä näkyy ruotsalaisia, ranskalaisia ym. Mutta aina vaan suomimies vetää pisimmän korren!
On asuttu lounais Suomessakin, niissä länsirannikon kaupungeissa.
Onhan ne tytöt siinä suunnassa sopivasti nenä ylöspäinkin, mutta ei tosin löytynyt samaa 'haista paska'-meininkiä kun Helsingin alueella. - yhteenkään lastenhoitajaan
sori, tarvitsen älykkämpää, siinä se ongelma
- teen ilmoituksen häirinnästä
metsästät varmaan työpaikkakin niitä yh-isiä...
- maailmansa
Silti ylimielistä kohtelua kirjoitti:
Ehkä asuinpaikkakunnalla on jonkin verran merkitystä miten hommat hoituvat, mutta ainakin itse Helsinkiläisenä näen täällä pelkät huonot puolet. Ketään ei kiinnosta mikään, ketään ei kiinnosta kukaan.juurettomuutta
onnettomat ihmiset muuttavat sinne
kun ei ole niitä todellisia ystäviä, omaisia, sukulaisia, luodaan jokin virtuaalimaailma muka ns. ystävistä
eihän sitä kukaan tietysti pysty tunnustamaan
sama alkaa vaivata Tamperetta... - täh?
Täälläpä naiset näkee punaista kun itämaan mies yrittää iskeä. Ei mitään positiivistä sanomista turkkilaisista kebab miehistä. Välillä näkyy ruotsalaisia, ranskalaisia ym. Mutta aina vaan suomimies vetää pisimmän korren!
täh?
Jos asuu Suomessa, miksi pitäisi kiinnostua jonkun toismaalaisen flirteistä...?
Miksi tehdä elämäänsä vaikeammaksi, ihan tahallaan...? Vaikeuksia riittää muutenkin. - Suomeen ei tule yhtään
ranskalaiset ei vieraile Suomessa, tästä tulee kyllä ilmoitus
- Naapurina Ranskalaisia
Suomeen ei tule yhtään kirjoitti:
ranskalaiset ei vieraile Suomessa, tästä tulee kyllä ilmoitus
Minun naapurissa asuu Ranskalainen perhe. Meillä on myös Ranskalaisille oma koulu. Täällä asuu myös Saksalaisia, Virolaisia ja Puolalaisia. TVO ne tänne on tuonut. Ydinvoimaa kaikille.
Sitten meiltä löytyy Turkkilaisia, Japanilaisia, Thaimaalaisia, Venäläisiä.
Paljon on pienessä kaupungissa.
- perusäijäkäinen
...juon kyllä humalahakuisesti. Kännissä olen kuiten aina positiivinen, sympaattinen, hauska ja energinen. Mielestäni on aivan naurettavaa vedot kännin piikkiin ja saada sillä asioita anteeksi. Kännissä minä ainakin olen ihan sama ihminen kuin selvinpäinkin. Jos joku mörhöilee kännissä, niin kyllä hän mörhöilee myös selvinpäin. Kaikkihan joskus jotain mokailee, mutta pitää olla selkärankaa kantamaan omat virheensä. Kerran kuussa kunnon tissuttelussa ei ole mitään pahaa ja turha sitä on minun mielestäni demonisoida.
- Shannon-71
Savuton (tuhkakuppia on ikävä nuolla...)
Tietää miten käytetään hammasharjaa ja deodoranttia.
Hieman remonttireiskan taipumuksia.
Pukeutuu tilanteen mukaan eli omistaa muitakin vaatteita kuin valkoisia tennissukkia ja raitaverkkareita.
Minua pidempi, myös silloin kun vedän kunnon korkkarit jalkaan.
Liikkuva ja asioista innostuva - ei siis sohvaperuna. - haet varmaan sheriffiksi no...
Työssä pitää käydä ja jos jää työttömäksi, ei saa lannistua vaan hakee uutta työtä.
- tosi on.
Elämässä on muutakin kuin tietokone, pleikkarit, dvd, cd, ja tv.
- Ei ole tosi, kyllä nekin riittää, jos sikseen on. Eikö tuo kuulosta silti joltain murrosikäisten touhulta.
Naista ei lyödä
- hah-hah-haa, tuohan on itsestään selvää, ei kukaan mies lyö, älkää uskoko, mitä mamu-naiset v'ittävät, kun haluavat sen puolet omaisuudesta
Puhtaus on puoliruokaa.
- älytön vaatimus, tuohan on aivan itsestään selvää, kuka siitä nyt luistaisi, ei ainakaan suomalainen mies, vaikka yksi juuri tuoksui hieltä katsastusasemalla...
Vatsaa saa olla hiukan, mutta takapuoli ja hartiat pitää löytyä.
- hah-hah-haa...
Huumorintajua, pilkettä ja mielikuvitusta PITÄÄ olla. Tosikot ovat tylsiä.
- tuo on jotain mitä EI IKINÄ ymmärrä. Miksi naiset jossain Napakympissäkin aina laittaa ensimmäiseksi ehdoksi huumorinajun? Jos nainen on tosikko, luuleeko se tosiaan, että miehet viittii alkaa sitä viihdyttää... ettei sitten olisi yhtälainen vaatimus naisille, tuottaa komediaa... aamusta iltaan, joka päivä, ihanälytön vaatimus.
Mies osaa kuunella myös muiden mielipiteitä.
- älytön, itsestään selvä vaatimus jokaiselta ihmiseltä, kotona ja työpaikalla.
Osaa sanoa kiitos, rakas ja anteeksi (puuttuu aika monen sanavarastosta)
- ei rakas tarvitse osata sanoa. Se kuuluu enempi noihin italiaanojen sanavarastoon. Hyväksy se. Ne jotka ei hyväksy, sortuu juuri niihin lomaromansseihin.
Ei juokse kukasta kukkaan.
- hah-hah-haa, mistä sitä tiedät, mitä se tekee 20 v. kuluttua. Tai mitä se Sinua haittaa, jollet tiedä siitä.
Ei arvostele naisystäväänsä eikä ainakaan julkisilla paikoilla.
- hah-hah-haa... ei muuten naurata. Ei Sinulla paljon järki juokse. Olet varmaan hiukean onnellinen parisuhteessa ja vaihdat niitä suhteita aina tarpeen tullen. Puoluekanta?
Jaksaa kotonakin tehdä jotain vaikka on ollut töissä.
- itsestään selvää, niinhän naistkin on töissä. Tietysti. Miksei jaksaisi. Vai tarkoitatko jotain muuta...
On Suomalainen.
- ?????
- Teenkö ilmoituksen rasismista??? - hartikainen~
"-Vatsaa saa olla hiukan, mutta takapuoli ja hartiat pitää löytyä.
-Työssä pitää käydä ja jos jää työttömäksi, ei saa lannistua vaan hakee uutta työtä.
-Ei arvostele naisystäväänsä eikä ainakaan julkisilla paikoilla.
-Osaa olla lasten kanssa."
Siis = "isoperseinen suomi-yh kaipaa itselleen ja lapsilleen vähän yksinkertaista työjuhtaa"- pikkupeppu
Oletko saanut juuri kenkää vai oletko ikinä saanut yhtään mitään?
Eikös toisen maku miellytä? Pitääkö pilkata pilkkaamisen halusta?
Eikös kyseinen kirjottaja ollut jo naimisissa? Ei kaipaa ainakaan sinua.
Kyllä kritiikki on aina paikallaan, kunhan se ei kuulosta peräkammarin pojan ulinalta. Sinulla taitaa olla korvantaustat yhä märät.
Kyllä multakin nuo ominaisuudet löytyy ja vielä paljon muuta lisäksi, mutta ei tunnu kelpaavan.
- suomimies 27v
...jos ei muuta, niin osaa edes kirjoittaa oikein. Eli aloittaja ei läpäisisi vaatimuksia.
- heiheiheivimies
Sinä ja siskoni olette ihan samanlaisia. Hänkin tuijottaa muiden kirjoitusvirheitä. Luonteeltaan itsekäs, pikkutarkka ja nipo. Kukaan ei tykkää hänestä. Tuo aina omaa paremmuuttaansa esille.
Haluaisitko treffeille hänen kaa?
- Suomessa on juureni, juntti...
Aika lailla tunnistan itseni tuosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875