Olemme menossa kesäkuussa Poreciin viikoksi. Millaiset mahdollisuudet lähistölle on tehdä pyöräilyretkiä? Olisiko lähistöllä esim. jotain pientä kaupunkia / kylää / nähtävyyttä johon voisi pyöräillä vai onko kaikki liian kaukana?
Sopiva matka olisi 15-25 kilometriä (edestakaisin), jotta voisi nauttia maisemista eikä tarvitsisi kiirehtiä. Onko ehdotuksia, mihin kannattaisi tämän pituisella matkalla suunnata?
Osaisiko joku suositella myös hyvää opaskirjaa Kroatiasta, jota voisi vähän selata ennen matkaa.
Pyöräily Porecissa
2
854
Vastaukset
http://www.bike-istra.com/
http://www.bike-istra.com/en/bike_trails/trail/cid-trail/5-ch-0?&l_over=1
Sivussa olevista linkista Course map voit nähdä reitin- Kroatia Fan
Porecissa on hyvät pyöräilymahdollisuudet. Rantoja pitkin kulkee pöyräteitä ja niitä voi käytännössä mennä vaikka kuinka kauas asti.
Itse en muista matkan pituutta kuinka kaukana kävimme, koska tuli aina pysähdyttyä tutkimaan paikkoja joten aikaa kului jo siinä.
Porecin vanhan kaupungin/ sataman lähettyvillä oli vuokrausmahdollisuus, josta otimme pyörät joten paikka kannattaa tarkistaa oppaalta, niitä ei ollut monta ( ellei hotelleilla ole omia vuokrauksia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890