enemmän luonnetta kuin ulkonäköä, tosin nuorena tuli sorruttua ulkonäkökeskeisyyteen. Näin keski-iässä (41v) olen jo ymmärtänyt ettei ulkonäkö ole tärkeintä vaan se että mies osaa rakastaa itseään kuin myös kumppaniaan, on jämäkkä ja aito, yhteiskunnallisesti valveutunut eikä toistele muiden mielipiteitä vaan osaa ja uskaltaa ottaa kantaa omilla mielipiteillään poliittisiin kysymyksiin. Eikä tarvitse olla korkeasti koulutettu vaan sydämeltään sivistynyt, sosiaalinen, avoin persoona.
Arvostan miehissä
7
1300
Vastaukset
- Setämies82
Kaunis sana, "Sydämeltään sivistynyt".
ettei samalla lailla ajattelevia löydy enempää. Ehkäpä tällaiselle rumalle pätkällekin löytyisi sitten eukko.
- 19 71
Totta puhut. Ulkonäkö ei enää varttuessa olekkaan miehessä SE jokin vaan ihan tuntemattomassa ihmisessä kiinittää huomiota OLEMUKSEEN.
Kyllä sen miehistä näkee, kuka on omaa tyyliä lähinnä. Enkä nyt puhu punkkareista ym.
Kävelytyyli, pukeutuminen arkeen tai juhlaan ja miten pukeutuu, kertoo ihmisestä jo paljon. Hiustyyli, Käyttäytyminen ym. puhuu sanatonta kieltä.
Onneksi naisten maku miesten suhteen on kovasti vaihteleva, vaikka olisi jo "aikuiseksi" vartuttu, ettei tule riitaa tietyn oloisista uroksista.
Tietyntyyppiset naiset aina ihastuvat renttuihin, juoppouhin tai sen tapaisiin.
Toiset naiset taas löytää aina ne hallitsevat miehet.
Kolmannet haluaa olla miehen kanssa jolla on rahaa.
Neljännet haluaa ujoa ja hiljaista.
Viidennet mukavia heppuja.
Jne.
Listani tuli täysin siitä, että itse olen Tarot tulkitsija, ja paljon keskustellut naisten kanssa ja nähnyt niin monenlaisia mies makuja.- tilalle.
Siis miehillä. Naisilla tämä on taasen ihan äärimmäisen harvinaista, tyyliin joku yksi nainen 50 000 naisesta on vanhempana charmantti.
- rydman
naiset vieroksuvat tälläistä komeaa miestä.
Eivät millään ota uskoakseen,että olen sinkku höh.
Jossain tutkimuksessa luki,että naiset jopa uskovat komeiden miesten pettävän useammin,kuin hieman vaatimattomalla ulkomuodolla varustetut miehet.
Perskuta ei ole herkkua näköjään olla komea mies ja mukavan luonteen omaava niin ja vaatimaton aatelinen. - rehellistä vastausta
kaivataan. Ok, arvostat siis enemmän luonnetta kuin ulkonäköä. Onko sitten niin, että voit olla minkänäköisen kanssa tahansa jos sydän on täyttä kultaa, mutta ulkonäkö ei miellytä yhtään? Te naiset aina väitätte, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä ja luonne ratkaisee. Onkohan ihan niinkään. Kauhea tankkikin siis käy teille ja ruma mies.
- mabelle66
kun tapaan miehen niin ensivaikutelma tulee ulkonäöstä. jos mies on minun mielestäni komea niin tutustuttuani häneen lähemmin hän alkaa näyttää vielä komeammalta tai hän menettää komeutensa minun silmissäni, riippuu siitä millainen hänen luonteensa ja sisimpänsä on. tai jos hän on tavallisen näköinen niin hän alkaa näyttää maailman komeimmalta mieheltä jos hänen luonteensa on kultaa.
yleensä kiinnitän ensin miehessä huomiota hymyyn, se valaisee kasvot niin että tavallisetkin näyttää komeilta, tämä pitää kyllä naisissakin paikkansa, pitäisi hymyillä enemmän. sen jälkeen miehen avoimuus, huumorintaju, keskustelukyky, toisen huomioiminen, niin kyllä näillä taidoilla hurmataan ainakin minun ikäiseni nainen.
minä olen kyllä erittäin varovainen tutustuessani uuteen ihmiseen eli ei ihan yhdessä illassa pysty hurmaamaan. menee monta viikkoa tai kuukautta. yleensä sellainen pikku hiljaa ystävyydestä rakkaudeksi syventyvä suhde on hyväksi havaittu.
miesten pitäisi olla itsevarmoja kun tutustuvat naiseen, liika rehentely on pahasta.
muuten kyllä kauneus/komeus on katoavaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875