sähköposti ei pelitä!

raivostuttavaa!

"Sähköposti on tilapäisesti poissa käytöstä, yritä hetken kuluttua uudelleen"

suomi24:n sähköposti on ollut epäkunnossa viimeaikoina luvattoman usein! Tärkeitä sähköposteja ei kannata suomi24:n postista lähettää, koska ei voi olla varma, pääsekö seuraavana päivänä enää lukemaan postiaan!

Huonoa palvelua!

13

591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Sähköposti tökkii,nytkin olen yrittänyt kymmeniä kertoja päästä postilleni ja EI, EI, sinne ei ole yhteyttä! Tosi surkeaa palvelua!!!!!!!!!!!!!!Ja vielä kysytään haluanko ilmoituksen sähköpostiini kun viestiini vastataan?????????

• toimiiko...

suoli24 persereiässä yleensä mikään?? vittu saatana mitä paskaaaaaaaaaaaaaaaa!!

• ja siis

ilmaisesta palvelustahan kannattaa kiukutella. Käytä sitten vaikka Hotmailia jos haluat toimivan palvelun ilmaiseksi. Tai jos haluat HYVÄN palvelun niin MAKSA siitä.

• sulla on

maksullinen sähköposti??? Paljonko maksat siitä kuukaudessa ja pelittääkö se???

Tolla sun logiikalla ajatellen ei sitten kannata valittaa esim. ilmaisesta terveydenhuollosta... mitä sitten vaikka ne puhkaisivat väärän korvan tai amputoivat väärän jalan, SEHÄN OLI ILMAISTA, JOTEN ÄLÄ VALITA!!!

Eikä Eniro tätä ilmaiseksi tee, vaikkei se meille mitään maksakaan... saattaa tosin olla, että sillä on kohta vaikeuksia saada mainostajia (=rahoittajia), jos nää sivut jatkavat tökkimistä ja sähköpostit eivät toimi!

Mun mielestä Eniro vois jatkaa sitä radiomainontaansa sen jälkeen, kun ovat saaneet nämä sivut pelittämään. Ihan turhaan mainostavat tällaista paskaa...

ps. Mistä löytyy maksullisia keskustelupalstoja?

• Nimetön

Moi, olen muuten tyytyväinen palveluunne, mutta jos
      ette saa sähköpostiani toimimaan..ei maailmassa ole
      piilopaikkaa jossa voisitte hengittää rauhassa.
      terv. Timo

• a-k

Sama homma! Sähköposti on vähän väliä pois käytöstä ja tärkeitä viestejä ei pääse lukemaan.. Alkaa pikkuhiljaa ottamaan tosissaan päästä.

Eilisestä saakka on nyt ollut poissa käytöstä minun kaikki kolme osoitettani.

• ei ole häävi tää suomi 24 ihan täysin paska koko serveri ja vittuutta koko touhu kun ei koskaan pelaa kunnolla tekisivät jotain asian eteen mutta eivät osaa kun ei ole ammatti osaamista pellejä koko porukka haistan vituttut koko suomi 24 ihan paska

• myöskään...

... perille!!

Kun kirjoittaa ja laittaa liitteitä, heti tulee "virhe sivulla" muistutus tai yritä uudelleen.
      Edelliseen kirjoitukseeni sain vastauksen, jossa moitittiin kovin sanoin Eniroa. Niin olipa senverran fiksua porukkaa Enirolla oli laitettu se minulle roskapostiin!!
      Joten moittia ei saa jos ei saa kunnon palvelua!! Suomi24 on hidas ja epävarma nykyään. Itselläni uudet koneet ja nopeat laajakaistat, niin palvelu senkun huononee tältä osin.
      Onkohan parempi etsiä joku toinen vai odottaa, että Eniro parantaa tahtiaan. Antaa sitä mitä asiakas odottaa tänäpäivänä näissä teknisten hommien maailmassa.
      ENIROLLE ei ruusuja tästä tule!

• Nimetön

Eiköhän tämä jo riitä. Alunperin käytin suomi24 koska se joskus (ennen muutoksia) oli nopein posti. No, eipä enää. Ja koska eniro taisi mennä myymään osuutensa suomi24seen seiskan (vai minkä roskalehden) omistajille, niin nyt taitaa olla aika sopiva aika hypätä laidasta.

• Nimetön

..typo

• abcabc12

Olet saanut kuitenkin vastinetta tasan sille määrälle rahaa kuin palvelusta maksoit ;)

• tarkoitat,

että jos palvelu on ilmainen niin sen ei tarvitse toimia???

Asiakaspalvelu on yleensä ilmaista, joten tässä sulle vähän asiakaspalvelua: HAISTA VITTU, VITUN APINA!!! ;O)

• hätänumeroon

soittaminen on ilmaista, joten sua ei vituttais yhtään, jos sun kämppä palaisi ja kun soitat hätänumeroon sieltä sanottaisiin: "Emme juuri nyt voi ottaa puheluasi vastaan. Kokeile hetken kuluttua uudestaan."

Kyllä sua kuitenkin alkais varmaan pikkasen harmittamaan, kun olet kolme päivää kuunnellut tota samaa hokemaa talosi raunioilla!?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe