Tässä on oikeesti raavittu persettä ruvelle! Onko tää nyt sitte psoria vai mitä? Välillä on kuivaa rahkaa ja välillä kosteeta vereslihaa. Kokoajan kutisee ja alkkarit veressä. Oon kokeillut rasvaa, talkkia ja hoitoöljyä. Johtuuko tää viinan juonnista?
pakaravaon psoriasis
EELI22
2
1574
Vastaukset
- avuksi
http://www.yliopistonapteekki.fi/DisplaySpecialItemPage.do?itemNumber=25734
ja jollei tämä auta, niin kiiruusti ihotautilääkärille-jolloin jää arvauskeskus tavallaan välistä pois-ja saat oitis kunnon hoidot, nämä reseptillä.
Minulla on kyllä psori ollut iät ja ajat, ja mielipaikkoja juuri Sinun kuvailemasi "vako".- reseptivapaa.,,,,,,,,,,,,,,...
voide?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605