Selailin joutessani Netanttilan sivuja. Piakkoin ilmestyy Tali-Ihantalasta tupla-dvd. Siinä ei sinänsä mitään ihmeellistä. Mutta 22.5.08 tällaisella tiedolla:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=395709&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19654&compartmentId=20174&categoryId=23659
........ seikkaileeko Mikki Hiiri myös kannaksen mättähillä, jos julkaisija on sivun mukaan Walt Disney.
Tali-Ihantala -disney versio?
4
458
Vastaukset
Åke huomaa tuon,tulee Anttilaa kohdistuvaa boikottia tuntemattoman sotilaan edestä lippaallinen :P
- Näin se vaan on
Kaikkein paras kommentti oli Åkelta se kun hän haukkui ruotsalaiset näiden arvostellessa Åken Limbo 2:sta!
Sen Limbo 1:n näki Suomessa reilu 90 000 maksanutta katselijaa ja tämä jälkimäinen taisi tuottaa tappioita moninkertaisesti, joskin katsojamäärät oli vähän suuremmat. Åken "kieliveljet" järjesti bussikuljetuksin lisää katsojia teattereihin kautta maan katsomaan "ihmeitten ihmettä" siitä kuinka suomenruotsalaiset yhdessä ruotsalaisten kanssa "pelastivar Suomen" idän hirmuilta. Ei tainnut tuokaan versio upota alempirotuisiin suomijuntteihin. Niillä kun on oma ja oikeampi käsitys siitä miten se kaikki silloin meni.
Ei tarvita "suomenruotsalaista saagaa Helsinkiin menevän paraatioven sulkijoista".
Åken sakkia ei auttanut vaikka "myrkyn" määrä laskettiin sota-aikaisen klielisuhteen tasolle eli 10%:iin. Åkehan itse sanoi ewdellisen floppinsa jälkeen ruotsin kielen olleen myrkkyä suomalaisille... ;-)
Nyt siis elokuvalipun hinnalla saa koko hoidon oikeiun tupla-CD:nä. Eipä kannattunut käydä katsomassa teatterissa. Se edellinenkin sekametelisoppa tuli nähtyä vasta viime joulukussa. - mikkihiiri.
Näyttihän tuossa listassa se mikkihiiri olevan. Pirkka-Pekka Petelius.
- Pilkatko
Åke kävi rohkeasti tekemään filmiä eräästä Suomen historian ratkaisevimmasta taistelusta.
Jos voimat olisivat riittäneet olisi lopputulos ollut parempi. Mielestäni hyvä suoritus kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479