Missä kaikki rokkimimmit

huolestunut live-on

Suomi24 on täynnä puuduttavan näköisiä virkamiesnaisia ja yhäitejä. Missä ihmeessä ovat ne naisihmiset joita aikanaan tapasi rokkikeikoilla jne.

Ikä ei merkkaa sitä, että kitarat ja nahkarotsit pitäisi heittää nurkkaan 30- 40 -vuotiaana.

Silloinhan nimenomaan on aika hyvälle musiikille.
Rocketti Roll on parempaa kuin tylsät pubit tuoppeineen ja lässysarjojen tuijottaminen TV:stä.

- Keep on knocking

9

828

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokkityttö73

Täällähän sitä!
      Mutta missä hemmetissä luuraa ne aikuiset rokkipojat!? Ei näköjään näillä sivuilla ainakaan.

• rock'n

roll is not too young to die.

Joko lähes viisikymppisen pitää vaihtaa nahkarotsi popliiniin ?

• Ei rokkari välttämättä pukeudu nahkarotsiin, kysymyshän on asenteesta. Me 50 luvulla syntyneet olemme kuunnelleet rokkia klubeilla, eläneet monen rokkaribändin kanssa pitkää tietä, kuten Hurriganes ja muut. Missäköhän yli 50 v rokkari sitten nykyisin käyvät tai ovat sitä en tiedä. Back to sixtiesristeilyllä kyllä harmaatukkia näkyy.

• vai asenne?

Haetko siis naista jolla ulkonäkö on rock vai asenne? Tuosta sun viestistäsi saa sen käsityksen että asenteesta viis kunhan on nahkarotsi! Itse en varmasti näytä rokilta, mutta olen sitä sisältä. Rokki on myös aika laaja käsite...
      Sitä paitsi, älä kutsu naisia mimmeiksi!

• EI kiinnosta

> Tuosta sun viestistäsi saa sen käsityksen että > asenteesta viis kunhan on nahkarotsi! Itse en
        > varmasti näytä rokilta, mutta olen sitä
        > sisältä.

Kuullostat enemmän filosofilta. Kukaan itseänsä kunnioittava rok-fani ei viitsi vaivata päätään noilla "onks se aito vai ei"-kysymyksillä.

• akateeminen tutkija
        EI kiinnosta kirjoitti:

> Tuosta sun viestistäsi saa sen käsityksen että > asenteesta viis kunhan on nahkarotsi! Itse en
        > varmasti näytä rokilta, mutta olen sitä
        > sisältä.

Kuullostat enemmän filosofilta. Kukaan itseänsä kunnioittava rok-fani ei viitsi vaivata päätään noilla "onks se aito vai ei"-kysymyksillä.

joko on rock, mutta ei pukeudu kuin gootti tai punkkari ;-)

Sä et katso pintaa syvemmältä.

• Big wheels keep on turning...

Mulle on sanottu:
      -Sä olet niin rock.
      -Sulle kuuluin 10 vuotta nuorempi mies.
      -Pysy tuollaisena.
      -Olet Xena!
      -Olet mahtava mimmi.
      -Sun peräs ei pysy nuoremmat.

NIIN, mä olen tällanen 42 vee yksinhuoltajaäiti. Kuuntelen heviä ja rokkia ja KOVALLA!!! Tanssiessa revittelen. Tykkään herättää pahennusta. Ajan custom Intruderilla, asuna luonnollisesti nahka-asu ja avopotta. Ja buutsit. Niistä en luovu. Ja kun oma kuontalo ei enää kasva niinkuin nuorempana, olen ottanut aasialaiset hiusjatkeet. Kesäksi suunnittelin rastoja. Tatuiointia on. Maastohousuis viihdyn. Mutta mitä tekee mun ikäset miehet. Ne ei ota mua tosissaan. Pitävät jonain hurahtaneena. Erittäin vaikeaa solmia suhdetta tositarkoituksella. Mutta vaikka mulla ei olekkaan kukkahattu tai kuivat limakalvot, olen silti tunteva ihminen. Helpompaa olisi heittäytyä kanaemoksi, antaa läskien kasvaa, hankkia fordfiesta ja alkaa käydä punaisenristin kokouksissa tai marttakerhoissa. Ehkä silloin löytyisi mieskin.

• kysyn:

Mainitsetko miehille heti siinä tutustumisvaiheessa, että harrastat prätkäilyä? Nainen ja moottoripyörä taitaa olla pikkaisen liian kova pala useille miehille. Itse kävin tapaamassa yhtä miestä n. kolme viikkoa sitten, johon täällä netissä keväällä törmäsin. Mulla on sellainen treffiprofiili ja hänen kanssa vaihdeltiin ensin muutamia viestejä ja sen jälkeen siirryimme kirjoittelemaan sähköposteja. Ja kun asutaan vain reilu 50 km:n päässä toisistamme, niin kumpikin oli sitä mieltä, että olis kiva tavata. En ole siinä profiilissa maininnut, että harrastan prätkäilyä, enkä kirjoitellut tästä harrastuksestani sille miehellekkään mitään. Kun oli kiva ajeluilma, päätin lähteä prätkällä treffeille. Miehen hämmästys oli suuri, kun tulin paikalle moottoripyörällä. Koko aikana mies ei puhunut juuri mitään, kun siellä kahvilassa istuimme, vaikka mies vaikutti niissä viesteissään, täällä netissä, kovinkin sosiaaliselta ja sanavalmiilta. Siitä miehestä ei muuten ole kuulunut niiden treffien jälkeen yhtään mitään. Kerran kyselin kuulumisia sähköpostilla - ei vastausta. :) Eli prätkäilevät naiset saattaa olla joillekkin miehille kauhistus. Eiköhän suurin osa miehistä ole vielä kuitenkin niin vanhanaikaisia, ja ovat sitä mieltä, että naisen paikka on edelleenkin hellan vieressä, ei prätkän satulassa. ;)

• muse-n

heh.. pakko kai sen verran veistää että todelliset rokkarit ei täällä taida paljon pyöriä, paitsi tänä yönä yksi. musta ennenkaikkea on ihailtavaa kun ihmiset uskaltavat elää omalla tavallaan piittaamatta muiden mielipiteistä tai kangistumatta yhteiskunnan kaavoihin. Aika monessakin ihmisessä asuu sisäinen rokkari, mutta vaatiihan sekin rohkeutta toteuttaa itseään sillä tavoin. ihan mielenkiintoista lueskella tämän, luultavasti ainoan kerran näitä löpinöitä täällä.. itse olen kovin nuori vielä mutta lähipiirissäni on vanhoja rokkareita, joilta olen elämäni parhaat neuvot saanut. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe