Mistä löytää ja onko muita vaihtoehtoja kuin Heineken?
Onko kellään kokemuksia?
Princes beer cooler
8
2332
Vastaukset
- asa
Minä ostin euromarketista hintaan 39.90. Kiinnostais myös käykö muut merkit kuin heineken...?
- khjnl
Kiinnostaisi myös. Ainakaan lidlin tynnyriin ei sopinut se heinekenin mukana tuleva härpäke... Kallista kaljanjuontia kun 6e/litra pitää maksaa.
- kaljakäki
Mistä euromarketista löysit niitä heinekenin 5litran tynnyreitä? Tietääks joku mist täält pääkaupunki seudult lyötyis niitä ,alkoista ei ainakaan sitä saa!
- kaakelperi
tallinnan prismassa maksaa 15.90e tohon cooleriin sopiva 5L tynnyri heinekeniä ,hain jus ite 6 niitä
- asa
Pakko se on lähteä tallinnaan ja ottaa auto mukaan. Suomessa tuo maksaa kuitenkin sen 30e.
Ei muuta kuin reissua varaamaan...
- AVI
Anttilasta saa 22.7 asti alle 70e ton coolerin...
- bisoshooffeni
Voi teitä. Ostin Euromarketin poistomyynnistä 14.99€
:P:P:P:P
- Hallis
Hobby Hall 49e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804