Miesten alasajo jurppii

ottaa päähän

Miesten alasajo on ollut dramaattista Halosen aikana. Ehkä maailma muuttui hänen virkaan astuessaan ja kaikista miehistä tulikin Pertsoja, rekkalesbon kulissi miehiä. Miehistä/isistä tehdään varanaisia/äitejä.

Apteekkiin tulossa seksikamppeita: liukuvoidetta, geishapalloa ja ehkä dildoja. Missä miesten kumiset reiät ym? Trendikästä että nainen survoo sauvalla, mutta jos mies käyttää lelua niin on pervo.

Ihan on viturallaa Suomi. Menee päin...vi.. viitasaaren mäntyä asiat, kun yksipuolisesti jauhetaan. Mies joko mahtava varaäiti tai reppana mies.

Suomalainen nainen ansaitsee aseman Suomalaisen miehen rinnalla, samanarvoisena ja tasavertaisena. Me emme tarvitse Sinkkuelämää-sarjan tai vastaavien mallien maailman kuvaa. Rakastan suomalaista naista, en sitä ällötystä mikä yrittää olla kuten media vaatii.

41

1852

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi asia on varma

"Ottaa päähän" kirjoittaja on netin vinksahtaneimpia tyyppejä eli j julistaja.
      Sillä on epävirallinen Suomen ennätys presidentti Halosen herjaajana.

Missä naisesi on jj? Tän nyt tietää kaikki - kämmenissäsi surkiainen.

• ottaa päähän

Mistä puhut? Koskaan kuullutkaan "julistajista ym" netissä.

Tämä minun, suomalaisen miehen, aito.. ehkä hivenen provosoiva mielipide.

Kyynisyys ja epäluuloisuus ovat maailman tauteja. Voi sinua pientä, elä... Kevät vaaleanvihreine silmuineen ja tyvenine järvineen on täällä.

• ...siinä? Ettei vain pata kattilaa soimaisi ;)

• yksi asia hämmentää
        ottaa päähän kirjoitti:

Mistä puhut? Koskaan kuullutkaan "julistajista ym" netissä.

Tämä minun, suomalaisen miehen, aito.. ehkä hivenen provosoiva mielipide.

Kyynisyys ja epäluuloisuus ovat maailman tauteja. Voi sinua pientä, elä... Kevät vaaleanvihreine silmuineen ja tyvenine järvineen on täällä.

Iltalehden keskustelupalstalla > politiikka < "ottaa päähän nimimerkki
        kertoo olevansa kahden lapsen äiti...esiinnytkö mielellään naisena?

Patologinen halosviha paljastaa sinut j julistajaksi.

• ottaa päähän
        yksi asia hämmentää kirjoitti:

Iltalehden keskustelupalstalla > politiikka < "ottaa päähän nimimerkki
        kertoo olevansa kahden lapsen äiti...esiinnytkö mielellään naisena?

Patologinen halosviha paljastaa sinut j julistajaksi.

Ikinä lukenut saati kirjoittanut jonnekin iltalehden keskustelupalstalle. Nimimerkki tällainen koska ottaa päähän.

Olet vainoharhainen.

• hmmmm.....

mielenkiintoinen ajatus?
      Eiköhän se kuitenkin mene niin, ettei ketään pysty alasajamaan jollei se sitä halua?
      Ole sinäkin mies, äläkä vässykkä.
      Kenen suomalaista miestä pitäisi sitten auttaa...tilataanko nostoapua Ruotsista vai jääkö tämäkin naisten tehtäväksi?

• irtohittusvinkuloita

sellaisia miehiä varten jotka ei tykkää siitä reiän ympäristöstä.

Ei muuta kuin kauppaan vaan.Rohkeasti.

• yxitypy evk

Miksi apteekissa ei voitais myydä geishapalloja ja liukuvoidetta??
      Nuo dildot tuskin sinne myyntiin tulee ainakaan lähiaikoina.

• Teemuna

Ruotsissa niitä ryhdytään myymään apteekeissa, tai myydään jo, miksei siis kohta meilläkin.

Muuten toi alasajojuttu on aika huvittava. Joillain tahoilla on joitain eufoorisia näkemyksiä. Pitäköön ne ja ottakoon niista kiksit.

Sit vielä. Miten ne Geishapallukat pysyy siellä. Suljetaanko suu teipillä session ajaksi?

• sitä
        Teemuna kirjoitti:

Ruotsissa niitä ryhdytään myymään apteekeissa, tai myydään jo, miksei siis kohta meilläkin.

Muuten toi alasajojuttu on aika huvittava. Joillain tahoilla on joitain eufoorisia näkemyksiä. Pitäköön ne ja ottakoon niista kiksit.

Sit vielä. Miten ne Geishapallukat pysyy siellä. Suljetaanko suu teipillä session ajaksi?

pitää seisoo päällään ...tietysti.

• yxitypy evk
        Teemuna kirjoitti:

Eihän ne pallot siellä ole session aikana :=))

Niitä pidetään.. tai yritetään pitää sisällä esim. kun lähdet lenkille. Töissäkin voi pitää.
        Ihan oikeesti pari mun naistuttavaa joilla oli virtankarkailua säästyivät leikkaukselta, kun pitivät noita kuulia.
        En ole kyllä muistanut kysyä, kuin kivalta seksi tuntuu, kun lihakset ovat vahvistuneet :=))

Vai Ruotsin apteekeissa jo dildot myynnissä. Noh.. Ruotsi on Ruotsi :=))

• Hera'
        yxitypy evk kirjoitti:

Niitä pidetään.. tai yritetään pitää sisällä esim. kun lähdet lenkille. Töissäkin voi pitää.
        Ihan oikeesti pari mun naistuttavaa joilla oli virtankarkailua säästyivät leikkaukselta, kun pitivät noita kuulia.
        En ole kyllä muistanut kysyä, kuin kivalta seksi tuntuu, kun lihakset ovat vahvistuneet :=))

miksi sun sitä pitää toisilta kysyä?
        Eikö omakohtaiset kokemukset kerro mitään..?

Kyllä se hyvältä tuntuu..;D

Terveisin nainen, jolla on aina ollut "rakkauslihakset" kunnossa :)

• afro-diitte
        Hera' kirjoitti:

Mikä tässä nyt ongelma on?? Iät ajat olen tilaillu voiteita, dildoja postimyynnistä. Apteekista myös ostellut, geishapallot jo viistoist vuotta sitte.

Siis!! Onko se synti? Onko se väärin muka jotain kohtaan? Kun pitää huolta kropastaan, saa iloa ja hyviä tunteita taatusti loukkamatta ketään, saamatta seksitauteja..jopa jumpassa näitä lihaksia opetetaan harjoittamaan, nimenomaan estämään laskeumia, virtsavaivoja jne.

Kaksinaismoralistit, herätkää!

t. aina myös kunnossa ollut :)

• afro-diitte kirjoitti:

Mikä tässä nyt ongelma on?? Iät ajat olen tilaillu voiteita, dildoja postimyynnistä. Apteekista myös ostellut, geishapallot jo viistoist vuotta sitte.

Siis!! Onko se synti? Onko se väärin muka jotain kohtaan? Kun pitää huolta kropastaan, saa iloa ja hyviä tunteita taatusti loukkamatta ketään, saamatta seksitauteja..jopa jumpassa näitä lihaksia opetetaan harjoittamaan, nimenomaan estämään laskeumia, virtsavaivoja jne.

Kaksinaismoralistit, herätkää!

t. aina myös kunnossa ollut :)

..näyttämään siltä että täällä on kohta tukkanuottset pystyssä, kauhulla odotan sitä että pihamaalta alkaa kuulumaan pikkutyttöjen huutelua: "mun äidillä on parempi toosa kuin sun äidilläs"

• yxitypy evk
        Hera' kirjoitti:

ei ole valittamista. Hyvältä tuntuu ilman kuulien käyttöäkin, mutta jos tarve vaatii, niin varmasti sellaset hankin :=))
        Mä olen aina ollut kova urheilemaan, ja harjoittanut niitä lihaksia jumppaamalla. Ja kannattanut on :=))

Kyllä lihaksistaan kannattaa jokaisen pitää huolta. Olipa sitten kyseessä mitkä lihakset vaan :=))

• melkoisia
        Kadunmies kirjoitti:

..näyttämään siltä että täällä on kohta tukkanuottset pystyssä, kauhulla odotan sitä että pihamaalta alkaa kuulumaan pikkutyttöjen huutelua: "mun äidillä on parempi toosa kuin sun äidilläs"

muskelinaisia ;) Tuossahan saa jo miehenpuoli varoa etteivät murjo lihaksillaan herkkiä sukukalleuksia....

• Teemuna
        yxitypy evk kirjoitti:

Tarkoitin sessioinnilla sitä kun ne killuttelee siellä silleen kivasti. Niin että kuinka ne boltsit siellä pysyy vaikka kävellessä. Tarviiko hampaisiin vetää joku lenkki sisäkautta? Saako niistä kävellessä orkkuja? Miten niin 'lihakset' vahvistuu, millä tavalla?

• yxitypy evk
        Teemuna kirjoitti:

Tarkoitin sessioinnilla sitä kun ne killuttelee siellä silleen kivasti. Niin että kuinka ne boltsit siellä pysyy vaikka kävellessä. Tarviiko hampaisiin vetää joku lenkki sisäkautta? Saako niistä kävellessä orkkuja? Miten niin 'lihakset' vahvistuu, millä tavalla?

Tuskin niistä ihan orkkuja saa. Vaikka en tiedä, kun en ole niitä käyttänyt. Pitäis kokeilla. Tiedä kuin hymyssä suin työpäivätkin kuluis :=))

Niitä on eri kokoisia. Lihakset joutuu olemaan pienessä jännityksessä, ja voi aloittaa ensin suuremmasta kuulasta, ja kun lihakset vahvistuu, voi siirtyä pienempiin. Niiden pitää pysyä "siellä" ilman mitään apuja.
        Rakkauden lihakset kiinteytyy kuulien avulla, samoin kun käyt vaikka salilla puntteja nostamassa, sun lihakset kiinteytyy, eivätkä roiku velttoina :=))

• Teemuna
        yxitypy evk kirjoitti:

Tuskin niistä ihan orkkuja saa. Vaikka en tiedä, kun en ole niitä käyttänyt. Pitäis kokeilla. Tiedä kuin hymyssä suin työpäivätkin kuluis :=))

Niitä on eri kokoisia. Lihakset joutuu olemaan pienessä jännityksessä, ja voi aloittaa ensin suuremmasta kuulasta, ja kun lihakset vahvistuu, voi siirtyä pienempiin. Niiden pitää pysyä "siellä" ilman mitään apuja.
        Rakkauden lihakset kiinteytyy kuulien avulla, samoin kun käyt vaikka salilla puntteja nostamassa, sun lihakset kiinteytyy, eivätkä roiku velttoina :=))

Et kai ihan tosissasi usko noihin 'naimalihasten' kiinteytyksiin minkään boltsien avulla. Eiköhän se ole ikä joka noi lihakset pitää kunnossa molemmilla sukupuolilla. Naisilla lisäksi synnyttäminen tai useampi saattaa vaikuttaa. Ei se miehilläkään auta vaikka on koko ikänsä sitä vahvistanut siellä, vai pitäiskö miehillä olla sellainen lypsykoneen imutin koko ajan matkassa ja toiminnassa mukana.

• yxitypy evk
        Teemuna kirjoitti:

Et kai ihan tosissasi usko noihin 'naimalihasten' kiinteytyksiin minkään boltsien avulla. Eiköhän se ole ikä joka noi lihakset pitää kunnossa molemmilla sukupuolilla. Naisilla lisäksi synnyttäminen tai useampi saattaa vaikuttaa. Ei se miehilläkään auta vaikka on koko ikänsä sitä vahvistanut siellä, vai pitäiskö miehillä olla sellainen lypsykoneen imutin koko ajan matkassa ja toiminnassa mukana.

Lääkärit suosittelevat niitä monille naisille. Tietenkin jumppaamalla saa kans hyviä tuloksia.
        Niiden lihasten hyvää kuntoa kun tarvii muuhunkin kuin siihen yhteen asiaan.
        Lähetän tässä erään linkin, josta voit lukea miks naiselle on tärkeää pitää lantionpohjalihakset kunnossa :=))

http://vauvakuume.com/Raskausaika/Lantionpohjalihakset/body_lantionpohjalihakset.html

• Teemuna
        yxitypy evk kirjoitti:

Lääkärit suosittelevat niitä monille naisille. Tietenkin jumppaamalla saa kans hyviä tuloksia.
        Niiden lihasten hyvää kuntoa kun tarvii muuhunkin kuin siihen yhteen asiaan.
        Lähetän tässä erään linkin, josta voit lukea miks naiselle on tärkeää pitää lantionpohjalihakset kunnossa :=))

http://vauvakuume.com/Raskausaika/Lantionpohjalihakset/body_lantionpohjalihakset.html

-Lantionpohjan lihakset ovat tahdonalaisia lihaksia, joten voit itse vaikuttaa niiden kunnon ylläpitämiseen ja parantamiseen.

Tahdonalaisia? Kuinka ja missä niitä tahdotaan parantaa.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

tiskatessa, imuroidessa... Juoksulenkillä en ole käynyt :D
        Narua tarvitaan lähinnä pois ottaessa.
        Mun palloilla ei ainakaan orkkuja ole saanut.
        En osaa sanoa, onko vaikuttanut seksuaaliseen mielihyvään.

• vaikkapa
        Teemuna kirjoitti:

-Lantionpohjan lihakset ovat tahdonalaisia lihaksia, joten voit itse vaikuttaa niiden kunnon ylläpitämiseen ja parantamiseen.

täällä

• Teemuna kirjoitti:

kuntoon saa jo istuessaan.Supistusharjoitukset meinaan..siihen tarvitse välineitä ollenkaan;D

• Teemuna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

kuntoon saa jo istuessaan.Supistusharjoitukset meinaan..siihen tarvitse välineitä ollenkaan;D

Sitä on tullut istuttua! Minä kun olen ihmetellyt eräänkin lyytin terhakasta temmellystä kanssani.
        Dee dee.

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

tiskatessa, imuroidessa... Juoksulenkillä en ole käynyt :D
        Narua tarvitaan lähinnä pois ottaessa.
        Mun palloilla ei ainakaan orkkuja ole saanut.
        En osaa sanoa, onko vaikuttanut seksuaaliseen mielihyvään.

Sellaisia resonoivia malleja ja minkä vimpaimen äänen tahdissa ne alkavat elämään.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Sellaisia resonoivia malleja ja minkä vimpaimen äänen tahdissa ne alkavat elämään.

perusmallia vaan. Voitin ne palkinnoksi eräästä leikkimielisestä kilpailusta, joten en päässyt ite valkkaamaan mitään erikoistehosteisia :)

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

perusmallia vaan. Voitin ne palkinnoksi eräästä leikkimielisestä kilpailusta, joten en päässyt ite valkkaamaan mitään erikoistehosteisia :)

Mä tykkään kanssa leluista. En niinkään eroottisista, mutta elektrosista. Just pari päivää sitten annoin itselleni luvan hankkia uusi navigaattori. Jos nää kaikenlaiset lelut tuottavat mielihyvää käyttäjilleen, niin mikäs siinä. Kuinkas sun vkl.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Mä tykkään kanssa leluista. En niinkään eroottisista, mutta elektrosista. Just pari päivää sitten annoin itselleni luvan hankkia uusi navigaattori. Jos nää kaikenlaiset lelut tuottavat mielihyvää käyttäjilleen, niin mikäs siinä. Kuinkas sun vkl.

mutta mä en oikeastaan miellä noita palloja ollenkaan eroottisiksi leluiksi. Pitäisköhän hankkia toisenlaiset? ;)

Onnea uuden navigaattorin johdosta. Mä pitäydyn edelleen kartoissa.

Tää viikonloppu on menny puutarhaa rapsutellessa (!). Semmosen 190 € olen saanut menemään kesäkukkien ja yrttien taimiin. Tuolla takapihalla koetin niillä sopivia paikkoja etsiä ja ruukkuja valkata. Hitsi, kun olis oma piha. Sais tehdä asiat siinä järjestyksessä kun tykkää. Jättäisin ruohonleikkuun viimeiseksi!

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

mutta mä en oikeastaan miellä noita palloja ollenkaan eroottisiksi leluiksi. Pitäisköhän hankkia toisenlaiset? ;)

Onnea uuden navigaattorin johdosta. Mä pitäydyn edelleen kartoissa.

Tää viikonloppu on menny puutarhaa rapsutellessa (!). Semmosen 190 € olen saanut menemään kesäkukkien ja yrttien taimiin. Tuolla takapihalla koetin niillä sopivia paikkoja etsiä ja ruukkuja valkata. Hitsi, kun olis oma piha. Sais tehdä asiat siinä järjestyksessä kun tykkää. Jättäisin ruohonleikkuun viimeiseksi!

Sitten molempien silmien silmänilona koko elokuun lopun. Silloin kait viimeistään leikkaat nurmikon. Dee dee.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Sitten molempien silmien silmänilona koko elokuun lopun. Silloin kait viimeistään leikkaat nurmikon. Dee dee.

On se nyt leikattu, eilen. Mut sen takia mulla sitte jäikin 'omat hommat' lapsipuolen asemaan.

Puolivillissä puutarhassa vois mun mielestä olla niittyä tai ketoa enempi ja säännöllisesti leikattavaa nurmikkoa vähempi.

Tuleks kääntämään mun kasvimaan? Ei oo jyrsintä, mutta lapioita on kaks :)

*painelee takas pihalle kylvämään kananpaskaa*

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

On se nyt leikattu, eilen. Mut sen takia mulla sitte jäikin 'omat hommat' lapsipuolen asemaan.

Puolivillissä puutarhassa vois mun mielestä olla niittyä tai ketoa enempi ja säännöllisesti leikattavaa nurmikkoa vähempi.

Tuleks kääntämään mun kasvimaan? Ei oo jyrsintä, mutta lapioita on kaks :)

*painelee takas pihalle kylvämään kananpaskaa*

Se jyrsin jos arvelet kasvimaasi kääntämisessä kuluvan kaksi lapiota.

Muuten tulisin mielelläni ruoka- ja juomapalkalla.

• liukuvoidetta

apteekista. Apteekkariska oli ehkä hitusen punainen kasvoiltaan, kun tuli niitä voiteita minulle esittelemään. Tottakai niitä voidaan siellä myydä.

• kualen
        Kadunmies kirjoitti:

nauruun ja kipasen apteekkiin. Mun toosan on oltava parempi ku naapurin....

• kualen kirjoitti:

nauruun ja kipasen apteekkiin. Mun toosan on oltava parempi ku naapurin....

mutten kipase apteekkiin.
        Huhuja terveysrintamalta.Ovat supistaneet papa-kokeiden ottoa,koska geishakuulien vahvistamat lihakset ovat katkoneet välineitä..kuuluu myös katkoneen eräänkin sormen;D)))

• mayanna

kuka sanoi, ettei apteekeissa sitten myytäis dildojen rinnalla niitä 'kumisia reikiä'

*hekottaa miettiessään punastelevaa miestä apteekissa; 'yks sellanen kuminen reikä, kiitos*

• mayanna

mielikuvitus koskaan ole pahasta ;)

• ja mielen kääntämistä puettu muka hyvällä kysymyksellä:/

• En minä vaan ole huomannut minkäännäköistä miesten alasajoa. Kovia olette saaneet kokea sitä en kiellä.

Apteekkeihin suon kyllä tietyt seksilelut, esimerkiksi dildot, delfiinit, tekopimperot ym. pienet härvelit. Seksiasut, käsiraudat, dildot jne. myytäköön edelleen erotiikkaliikkeissä.

Ongelmaksi tullee kuinka ihmiset kehtaa mennä apteekin tiskille ja läväyttää ostoksensa siihen koko jonon nähtäväksi. Pakkaus täytys olla tarpeeksi peittävä ettei siitä ihan ensinäkemältä selviäisi mitä se sisältää.

• poikittain

Niinhän sitä on asiat muutenkin, jos tässä kymmenisen vuotta vielä töitä puskisi, että voi irtoutua moisesta turhuudesta ja alkaa minimibudjetilla loisia, ei mitään pariutumisia saati lapsia, on vaan eikä tee mitään, mitä nyt ehkä dokaa silloin tällöin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4814
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      679
      1903
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1747
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1515
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe