teen vapaaehtoistyötä ? Sitähän on tehty iät ja ajat suvun, tuttavien ym. kesken. Arvoa vain ei ole annettu. Psykologille huolten kerominen sitten maksaakin maltaita, jos tuttavan korvaa ei olisi.Eikä muuta auttavaa kättä. Sosiaaliset kontaktit nykyään hakusessa, koska kaikki ajattelevat hyötytarkoitusta.Usko pois.
Vienkö leivän työntekijän
suusta jos
1
776
Vastaukset
- työstä
Minkälaista työtä teet?Itse teen vapaaehtoistyötö olemalla vanhusten seurana.Kaikkien vanhusten sukulaiset eivät välitä heistä,tai sukulaisia on vähän tai ei ollenkaan.Palkatuilla vanhusten hoitajilla on niin paljon tekemistä,etteivät millään ehdi.
Joskus voi olla enemmän apua siitä,että ystävä kuuntelee murheet kuin,että kertoo psykologille.
Vapaaehtoistyö on arvokasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657