Oon nyt tässä miettiny, et millaisista naisista miehet oikein pitävät? Millaisesta alapäästä miehet tykkäävät? Rintojen koko? Hiusten väri? ...
Ja tottakai naiset saavat vastata millaisesta miehestä pitävät, tai miksei myös kummistakin.. :)
Mielipiteet esiin!
9
4685
Vastaukset
Mun mieli naiseni vois olla vaik Tilan toimittaja Laura Ruohola eli mitat 172cm/80kg.
No tietysti naisen alapää pitäis olla luonnollinen
karvoitus eikä posliini.
Naisen hiusten väri vois olla tumma tai tumman/vaalean sekoitus ja ne pitäis olla suht koht pitkät eli naiselliset.
Ups meinas rintojen koko unohtua eli suht koht isot ja ei ole väliä roikkuvatko vai näyttävätkö eri suuntiin. En ole niin ronkeli!!- **** (m)
Hän on mielestäni aidon kaunis nainen.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/Frau-2.jpg
Hiusten väri ei mielestäni ole tärkeää. Kunhan ne on hyvin hoidetut. Alapään täytyy olla terve, muulla ei niin väliä.- tämä on nätti
vaikka aamulla olisi vieressä.
- Tosin ei ole
****(m)Linkin takaa löytyvä nainen on kaunis,muttei luonnon kaunis koska alapää on sheivattu posliiniksi eli ei siis enää luomu.
- On kaunis nainen
On kyllä kaunis nainen linkin takaa,mutta ei luonnon kaunis erään kirjoittajan esittämän väitteen mukaan,koska naisella on posliini,ei ole silloin enää luonnollinen.Posliini naisella ei ole aito,harvalla aikuisella naisella on luonnostaan posliini alapää.
- Seivattu mies
Nainen voi olla ihan minkälainen vain ,aina löytyy mies joka pitää siitä tyypistä.
Itse olen aika ronkeli .
Mieluiten aika lyhyt noin 150-165 senttinen, Kapea vyötärö, lantio sopusuhtainen (ei liian rubens)Rinnat voi olla isot tai pienet muoto ratkaisee(suurin unelmani on tökkötissit jotka painuu tiukasti rintaani vasten)Alapää mieluiten joko posliini tai pieni muotoiltu karvan pituus max. 1 sentti. Yhden vietnamilaisen olen tavannut jolla oli muuten sileä mutta edessä 3sentin ympyrä.
En suostu nuolemaan jos karvoja tulee suuhun.Sama koskee itseäni, jos tyttö haluaa ottaa pallit suuhun ,nekin on sileät ja tietenkin kullini on myös moitteettoman siisti. - mies-23
Itse tykkän max 180cm,alapäästä jos nainen on blondi niin sheivattu häpyhuulet,brunetti/punapää niin joko luonollinen tai sheivattu häpyhuulet...joko kolmio tai landing strip jäljellä...tai paras olis jos oli vahattu anuksesta etenpäin mutta jätetty kolmio tai landing strip,on paljon parempi nuolla ja tuntuu molemille että penis pääse syvemälle(A).
Rintojen koko ei niin suuri ero tykkän pienestä ja isosta =)
Tykkän enemmän brunettistä
Ps.Entäs itte mitä sä tykkät/olet itte =) - satyriasis
kunhan ajatukset täsmäävät.
ulkoisesti yleensä luonnolliset naiset ovat mielekkäämpiä.
esim. liika meikkaaminen on turhamaista.
sopivasti urheilullinen kroppa toimii aina.
rintojen koolla ei merkitystä.
vihreät silmät jostain syystä sytyttävät.
ehkäpä punertavat hiukset...
siinähän sitä. - bisexual
Vaikka olen itse nuori nainen, haluan sanoa mielipiteeni, millainen on mielestäni ulkoisesti miellyttävän näköinen nainen;
Hoikka, pitkät sääret, pienet kiinteät rinnat, hiusten värillä ei ole merkitystä, kunhan ovat melko pitkät. Pidän hirveästi kirkkaista silmistä, kuten vihreät tai siniset. (itselläni on ruskeat, enkä pidä niistä, yllätys yllätys.) Pidän huolitellun näköisistä kulmakarvoista myöskin. Alapään karvoitusta saa olla, mutta ei liikaa. Posliini on mielestäni seksikästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911