onkaan.
Tällä palstalla ihannoitiin tupakan tuoksua ja nyrpisteltiin nenää naisten hajuvesille ja huuhteluaineen tuoksulle.
Varmaan sillä logiikalla nuo miesten kärpäsmyrkyt tuntuu viehättäviltä?
Miesten deodorantit
6
975
Vastaukset
- *Nivea
Mieto ja hellävarainen. Käyttämäni tuote on tosin sitä kiinteää stick typpiä.
- *Nivea
Hikoilevana kamuna joudun pesemään kainalot ja nivuset AINA hikoilun jälkeen vedellä ja saippualla.
Sitten käy minulle ainakin Vuorikristalli niminen tuote.
Näin pysyy monta tuntia suht hajuttomana. Mietoa Nivea-stikkiä käytän myös joka pesun jälkeen. *Nivea kirjoitti:
Hikoilevana kamuna joudun pesemään kainalot ja nivuset AINA hikoilun jälkeen vedellä ja saippualla.
Sitten käy minulle ainakin Vuorikristalli niminen tuote.
Näin pysyy monta tuntia suht hajuttomana. Mietoa Nivea-stikkiä käytän myös joka pesun jälkeen.Minäkin olen käyttänyt tuota jo vuosikausia vaihdellen muiden deostickien kanssa. Toimii hyvin.
- on parempi
kuin pistävä hienhaju. Yöks, kohta taas alkaa aika kun meinaa välillä yrjö lentää ihmisten välillä haistessa niin pahalle :(
- mieroi
tosi kamalalle nuo miesten partavedet ja deodorantit suurin osa. Siinä menee kyllä tutustumisen halu mieheen kun lemuaa ku .... (enpä sanokkaan mikä).
Voimakkaat hajut ja tuoksut pitäs kieltää. Kamalinta on kun vanhat hajuvedet haisee joistaki sata vuotta !!!! vanhoista purkeista kurlattu kaulalle muka ihanaa hajua. Jotku miehet taas ei omista hajuaistia ollenkaan kun lemuavat kun ....
Miksi tähän ei missään puututa???? Kysyn vaan!!!!- mikko mierontieltä
Etenkin intiimit paikat on pestävä lämpimällä vedellä ja saippualla riittävän usein.
Dödöthän eivät voi peittää eltaantunutta hien hajua. Jos noin tekee tulos on hirmuinen.
Näitäkin tapauksia aika ajoin saapastelee jopa päivittäistavaraliikkeisiin.
Röökaaminen ja ihon läpi tuleva oluen/vanhan viinanlemu on kuin haiseva vastalause - jollekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441