Olen kuullut nyt niin monelta mieheltä miten naiset eivät kirjoita miehille ja niin monelta naiselta miten saavat postia pilvin pimein??!!
Että:
Mistä on kysymys? Mikä vaivaa(nimenomaan)suomalaisia naisia?
Maailmalla on aivan erilainen meno. Siellä ihmiset
laittavat kuvansa profiiliin ja siellä naiset kirjoittavat miehille ja miehet naisille.
Naiset kertokaa mikä mättää??
Olen katsellut profiileja ja surkeita on miehissä, mut samoin voi sanoa naisista. Joka toinen nainen
on "pyöreä, ja ei siinä mitään, jos pitää "pyöreistä". Ja harva osaa kirjoittaa itsestään mitään kiinnostavaa. Samanlaisia prof. sivut täynnä.
Vaatimuksia on huomattavasti enemmän naisilla.
Ja onko kanttia vaatia hirveitä, jos itse on ihan tavallinen tassukka??:))
Niinkuin meistä on 99%.
Baareissa näkee aina joitain naisia, jotka ns. hyvännäköisiä ja kun alkaa keskustelun, voi ekan "mietteen" jälkeen lähteä kauas pois. Tämä ei aina pidä paikkaansa, mutta melkein aina.
Ja turha nyt todeta miten miehet kännipäissään vonkaavat..eihän suomalainen "tavis-mies" uskalla
mennä selvinpäin baariin, koska kokemus on mikä on.."painu vittuun"-kommentin on jokainen fiksukin mies kokenut. Naiset tuskin vastaavaa...
Nimim. rock-henkinen, joka ei käy baareissa kuin bändejä kuuntelemassa..enää...
Mikä naisia vaivaa???
34
3726
Vastaukset
- kun Suomi
on niin pieni maa ja vähän ihmisiä. Täällä naisilla on varaa olla koppavia, ylimielisiä prinsessatautisia tuittuperseitä. Jos asut 15 000 000 ihmisen kaupungissa, jossa sinkkumuijia on satoja tuhansia yhdessä kaupungissa, niin siellä naisenkin pitää hymyillä, olla aktiivinen ja tulla juttelemaan ja olla mukava, jos ei halua koko ikäänsä yksin olla... Kulttuurierotkin vaikuttaa, mutta tässä massa tuntuu naisilla olevan varaa olla perseestä miehille, jotka vaikka vain haluaisivat tulla juttelemaan ihan normaaleisti.
Kokemusta on parissa suuressa metropolissa asumisesta eri puolilla maailmaa ja ihan eri meininki kuin täällä... naiset tulevat juttelemaan miehille jne. Tosin muissa kulttuureissa naisen ei kuulu olla perseestä oleva muutenkaan vaikka asuisi pienelläkin paikkakunnalla... - leidit
oletko kijoitellut kansainvälisillä deitti-sivuilla? ovatko naiset siellä mielenkiintoisempia? puhuvatko lämpimikseen vai seisovatko sanojensa takana?
ihan vain mielenkiinnosta kyselen?en tiedä miksi sulle tai muille tuntemillesi miehille ei vastata. ihan fiksulta äkkipäätä vaikutat. N/40v - se on
tuo sinun rock-henkisyytesi, joka mättää. Johonkin tiettyyn asiaan faniutunut on usein turnoff. Samoin asenne. Uskon ja kirjoituksesta päätellen olet negatiivinen aseteeltasi ja se vaikuttaa siihen, miten siuun suhtaudutaan.
Minä en ymmärrä miksi aina haukutaan naisia. Minä olen ollut useita vuosia palstalla. En hae komeaa, mutta haen ihmistä, joka miellyttää sekä ulkonäöltä että luonteeltaan. Niinhän te miehetkin haette, sitä itselle sopivaa. Ei varmasti sinullekkaan ole yllätys se, ettei se naapurin komia mies/nainen vedä fyysisesti puoleensa, vaikka olisi kuinka mukava. Kyllä se on jokaiselle se "oikea" ja turha tyrkyttää itseään, jos nainen ei osoita mieltymyksen merkkejä. Nainen ei yksinkertaisesti rakastu kuin siihen, joka miellyttää, oli sitten ruma tai komea, sama sille.
Minun kokemus täällä palstalla on se, ettei miehet vastaa. Aktiivisesti olen yrittänyt itse ottaa yhteyttä, mutta miehet eivät vastaa ollenkaan. Tai kirjoittavat yhden-kahden sanan lauseita. Onkimalla onkien saat ehkä parin lauseen vastauksen viestiisi... ei sellaista jaksa kukaan.
Ei naisissa ole vika, vaan teissä miehissä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.- Se on !!
Juu, ihan samanlaista minulla. Miehet ei vastaa viesteihin, vaikka aktiivisena välillä kirjoittaa niille!! Alkaa tympiin koko palsta!
Hyvää kesää vaan kaikille sinnikkäille naisille :) ja no sinnikkäille miehille myös :=D - nmkiuj
Miehissähän se vika on, tämä nyt on selvä. Näin on on aina ollut ja tulee olemaan.
Jaa ei ne vastaa...joo, viimeisin naisen viesti oli jossa ekaksi kysyttiin kuvaa, koska siitä näkee kuuluuko haun piiriin. No, jäi viestittely vähän lyhyeksi. - omituisia naisia
Vastaukset ja taso ovat tuota luokkaa, ymmärrän miksi naiset eivät vastaa:)) Ei kait se r-henk.
tarkoita sitä, ettei mistään muusta tiedä. Nimenomaan ne ihmiset ovat usein sivistyneitä, paljon lukeneita ja kokeneita.
Vai pitäisikö kaikkkien olla jotain sportti-pekkoja?? :)Olen urheillut paljonkin elämässäni, mutta muut asait kinnostavat nykyään enemmän. Liikun silti edelleen. Enkä omista edes
pitkiä hiuksia:)))(vanhanaikaista) - om.naisia
..Palstalla..Mistähän se kertoo?? Ja mikset kirjoita miehille, joiden prof. näkee et korvien välissä muutakin kuin humppaa???:))
- om.nais.
Olen kyllä ihan positiivinen ihminen:) Ja löytänyt täältä naisen, etäisyys ym. käytännön syyt lopetti suhteen. Ihan omalla aktiivisuudella hänet löysin.
Ilmossani on jopa pätkä D.Lindholmin biisitä, jossa "kehotetaan" ihmisiä uskomaan huomiseen...et se siit negatiivisuudesta.
- freary
itse erosin noin 7v sitten ja sen jälkeen joskus tuli nettideittailuakin harrastettua. Tuntuu että touhu on mennyt kokoajan enemmän ja enemmän todella kylmäksi, välinpitämättömäksi ja röyhkeäksi? Ei enää ikinä nettitreffejä....
- omituisia naisia
Ei tuhon oo mitään lisättävää. Ikävä kyllä.
- Ero 3v sitten
Jep, täysin samat fiilikset. Suomalaisen naisen ylimielisyys ja töykeä käytös alkoi v*tuttamaan sen verran paljon, että nettisensseily loppui tähän. Se homma ei yksinkertaisesti johda mihinkään ja aiheuttaa vaan v*tutusta.
Ilmeisesti koko nettideittisekoilu kaatuu ainakin Suomessa lähivuosina omaan surkeuteensa.
Käyn usein Euroopassa työn puolesta ja voin myös sanoa, että lähes poikkeuksetta rajojen ulkopuolla
naisten kanssa keskustelu, tapaaminen jne. on normaalia kanssakäymistä. - nettideittailu ei enää ole
välttämättä seuran hakemista, vaan viihdettä. Kaikki galleriat on pullollaan "Hei, mäkin oon täällä testaamassa markkina-arvoani. Mut en mä silti eti mitään, kun en haluu vaivoikseni ja riesakseni jotain typerää junttia/nalkuttavaa kanaa. Mut kiitti silti hei, ku kävit kurkkaamas mun profiilii! " -ihmisiä. Ollaan vaan näytillä, mutta kukaan ei välttämättä etsi mitään. Sitäpaitsi, ihmiset on nykyään niin itsenäisiä, mukavuuden- ja vapaudenhaluisia, että ei kukaan taida viitsiä nykyään sitoa itseään parisuhteeseen, kun yksinkin ja omillaan pärjää.
- mieltä!
nettideittailu ei enää ole kirjoitti:
välttämättä seuran hakemista, vaan viihdettä. Kaikki galleriat on pullollaan "Hei, mäkin oon täällä testaamassa markkina-arvoani. Mut en mä silti eti mitään, kun en haluu vaivoikseni ja riesakseni jotain typerää junttia/nalkuttavaa kanaa. Mut kiitti silti hei, ku kävit kurkkaamas mun profiilii! " -ihmisiä. Ollaan vaan näytillä, mutta kukaan ei välttämättä etsi mitään. Sitäpaitsi, ihmiset on nykyään niin itsenäisiä, mukavuuden- ja vapaudenhaluisia, että ei kukaan taida viitsiä nykyään sitoa itseään parisuhteeseen, kun yksinkin ja omillaan pärjää.
Tuntuu että naiset laittavat vain kuvansa profiiliin jotta saisivat vieraskirjaansa kommentteja kiimaisilta kolleilta!Ei ole edes aikomusta etsiä kumppania.
- rakastaa
mieltä! kirjoitti:
Tuntuu että naiset laittavat vain kuvansa profiiliin jotta saisivat vieraskirjaansa kommentteja kiimaisilta kolleilta!Ei ole edes aikomusta etsiä kumppania.
flirttailua ja tykkää, että miehet piirittää niitä. Se on ihan luonnollista, naiset kun nyt on vaan naisia, sellaisia pikkaisen turhamaisia ja oman navan ympärillä pyöriviä olentoja. Se on vaan miesten hyväksyttävä. Nykynaiset taitaa olla liian suuri haaste miehille. Naiset on vahvoja, itsenäisiä ja riippumattomia nykyään. Joskusmuinoin naiset oli heikkoja ja hauraita ja ne tarvitsi suojelijaa ja elättäjää, nopeasti, ja ne oli sen vuoksi helppoja saaliita miehille. Tarvii olla aika karju, melkonen henkselinpaukuttaja ja vilkkusilmä, äijien äijä ja supliikkimies, että saa nykynaisen iskettyä. Ei nää nykydoorikset huoli mitään tuppisuu-hissukoita, vässykkälässyköitä tai peräkammarin perttejä.
- om.naiissii
nettideittailu ei enää ole kirjoitti:
"Olihan se helpompaa, kun ei tiennyt, ettei tiedä mitä haluaa...":) Vaan kun nyt tietää tietävänsä mitä haluaa...Joten jos sais vipua vääntämällä pudotettua kaikki tietämättömät naiset veks täältä..
tekisin sen. - lkjkljlkj
rakastaa kirjoitti:
flirttailua ja tykkää, että miehet piirittää niitä. Se on ihan luonnollista, naiset kun nyt on vaan naisia, sellaisia pikkaisen turhamaisia ja oman navan ympärillä pyöriviä olentoja. Se on vaan miesten hyväksyttävä. Nykynaiset taitaa olla liian suuri haaste miehille. Naiset on vahvoja, itsenäisiä ja riippumattomia nykyään. Joskusmuinoin naiset oli heikkoja ja hauraita ja ne tarvitsi suojelijaa ja elättäjää, nopeasti, ja ne oli sen vuoksi helppoja saaliita miehille. Tarvii olla aika karju, melkonen henkselinpaukuttaja ja vilkkusilmä, äijien äijä ja supliikkimies, että saa nykynaisen iskettyä. Ei nää nykydoorikset huoli mitään tuppisuu-hissukoita, vässykkälässyköitä tai peräkammarin perttejä.
Oman kokemuksen mukaan nettinaiset ovat melkoisia hiirulaisia. Kaipaisivat suojelijaa ja elättäjää, mutta öykkäröivät kun tarjonnan määrä tuntuu kovin suurelta.
Siinähän sitten pelaavat peliään, järkevät miehet häipyvät ja saavat ihan vapaasti valikoida lopuista. - että naiset,
lkjkljlkj kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan nettinaiset ovat melkoisia hiirulaisia. Kaipaisivat suojelijaa ja elättäjää, mutta öykkäröivät kun tarjonnan määrä tuntuu kovin suurelta.
Siinähän sitten pelaavat peliään, järkevät miehet häipyvät ja saavat ihan vapaasti valikoida lopuista.nuo ihanat ja suloiset pikku pirulaiset, on päässy niskanpäälle nykyään. Aarrrg! Mutta se on kuule vaan hyväksyttävä, niinkuin vanha suomalainen sananlaskukin sanoo, että flirtti on naisen toinen luonto. Mihinkäs se koira karvoistaan pääsee. Tosimieshän ottaa oluen kylmänä ja naisen kuumana. Nykymiesten pitää vaan opetella se taito, että miten saa mimmin lämpöseks, sen jälkeen kaikki onkin helppoo....
- kysyä suoraan
mieltä! kirjoitti:
että: "Oletko vaan testaamassa viehätysvoimaasi täällä eli keräämässä Olet Ihana ja Kauniskin vielä-kommentteja vieraskirjaan vai ihan tosissasiko olet mua etsinyt kaikki nämä vuodet." Kysyppä joskus noin joltain naiselta, ihan piruuttas.
- kiälimiäs?
- näin?
.....miehet on pilanneet omalla huonolla käyttäytymisellään ja vonkaamisillaan naiset ja naiset ei enää siedä....huomaamatta voi mennä hyväkin mies sivu suun....fiksuutta peliin miehet! onhan näitä naisiakin joilla on noussut pisut pahasti hattuun, ei sitäkään voi kieltää.
- maitoa
Ei se tilanne tästä enää tule muuttumaan Suomessa.
EU ja muut maat alkavat kiinnostaa. Ulkomaisia aviopuolisoita alkaa lähivuosina olla suomalaisilla. Ehkä hyväkin niin.
- Toinen rock-henkinen, joka...
Itsellä kävi niin, että kun kirjoitin profiilin uusiksi, huumorilla höystetty, avoin ja rehellinen, niin yhteydenottojakin on tullut, aika hyvin myös naiset vastaavat viesteihin.
Naisten profiileista pitää osata lukea rivien välistä, kuka on tositarkoituksella liikkeellä ja kuka vain odottaa sitä varakasta, uskollista, älykästä hunksia.
Vielä kun treffeillä osaisi olla jännittämättä, niin ehkä pääsisi pois näiltä sivuilta...- huum.höystetty..
..on mullakin profiili ja kyllähän osa on vastaillut (mutta yllättävän moni jättää sen tekemättä, ja kirjoitukseni eivät ole mitään tyyliin-"mitäs mimmi"), mutta oma-alotteisuutta naisilta puuttuu pahemman kerran. Vanhanaikaisia? Eikä tää nyt tarkoita kaikkia naisia suingas:)
Osaan kyllä kirjoittaa ja luoda hyvän profiilin, se ei oo ongelma. Oon kirjoittanut todella paljon, joten se on enemmänkin nautinto
ja siksi itelleni sopii tutustuminen kirjoittamisen kautta.
Profiileja raakkaan aika isolla kädellä..moni asia, pienikin voi vaikuttaa siihen. Tavanomaisuus vaivaa monia..vaikea ottaa selvää paljon mitään ihmisestä, jos prof. ei kerro mitään muuta kuin ne tavalliset luritukset.
Flaksi on käynyt, mutta liian paljon se on miehen vastuulla..
Ja treffeillä en enää jännitä. Eihän siinä mitään menetä, jos ei "kelpaa", tai jos ei itse "kelpuuta"...ja turha on esittää mitään muuta kuin on. Tässäkin huum.taju on hyvä apu.
Nimim. Waitin' on a sunny day:))
- outoja
outoja ne on miehetkin.
yhteydenottoja miesten suunnasta tulee todella harvoin.
itse olen löytänyt muutaman tosi kivan ja samanhenkisen oloisen profiilin, jossa niin harrastukset, toiveet kuin musiikkimautkin ovat kohdanneet. olen sitten kirjoittanut viestin lähestyäkseni, mutta miespuolisesta ei sitten kuulukaan mitään.
..voisiko edes sanoa, että sorry, ei kiinnosta?
tai pari kertaa, kun joku kivanoloinen poika on ottanut yhteyttä ja olen vastannut tälle, niin eipä ole senkään jälkeen mitään kuulunut takaisin.
olisi vain kohteliasta oikeasti kirjoittaa takaisin - myös silloin, kun ei enää nappaakaan (ja olishan se ihan kiva tietää, että mikä se ongelma nyt sitten oli..kun ensin vaikutettiin niin innostuneelta samoista asioista).
jos te miehet täällä valitatte, niin saadaan me naisetkin valittaa & ihmetellä. jos sitten ihmetellään ja haukutaan toisiamme yhdessä. ;)- ihan yhtä lailla
oli toi "Outoa" tarkoitettu!
- om.naisia
Joka paikassa kuulee miten naiset hukkuvat viesteihin. Tuskin siinä on mitään uutta..ainahan se on ollut niin, että miehet tekee sen "työn"..kuinka monta kertaa elämässä mies kokee naisen puolelta esim. kapakassa lähestymistä?? En väitä, etteikö ole outoja miehiä, mut miks lähestyä sellasia? Kuvattomuus on varma tae siitä, että mies saattaa olla naimisissa tai suhteessa ja hakee seikkailua.
Siksi mm.jää vastaukset tulematta. Tuskin siellä on miehellä niin paljon säpinää, ettei sen takia ehdi/muista vastata..Se että ihmiset ei ees vaivaudu kertomaan, et nyt riitti, on kyllä törkeetä välinpitämättömyyttä.
Mutta, kaikesta huolimatta ja sen takia: Hyvää kesää sulle!:)) - Toisinpäin->äläkäytänettiä
Ennen oli netissä helppoa löytää seuraa ja netissä olivat deittisivustoilla ujot arat ja rumat. nyt kaikki unelmoijat ovat tulleet nettiin vaatimuksineen ja puhelias ja hyvän itsetunon omaava mis nappaa omansa baarista. jos tulee haistavittu kommentti ei pidä mennä myttyyn siitä. ei minustakaan ole aina pidetty.
Ei täällä, eikä missään enää ole kivaa keski-ikäistä rokkarimiestä, duunarimiestä, särmikästä miestä joka etsisi kaltaistaan naisesta. Mistä siis löytää kaveria, ei kait mistään.
- MelekonenRinsessaTottakai
Olen nettideittaillut enemmän tai vähemmän kolemn vuoden ajan. Viimeisen 10 kuukauden aikana minulla on ollut myös kuva profiilissani. Kuvan lisäämisen jälkeen kävijä- ja viestimäärä on lisääntynyt varmaan 80%, vaikka persoonallinen kirjotustyylini kiinnitti jo aiemmin huomiota. Rinsessa olen varmaankin teidän mittapuullanne. Ja tottakai on kiva saada kivoja kommentteja vieraskirjaan, mutta eivät ne kuvat siellä sen takia ole.
Lisäsin kuvan profiiliini lähinnä sen takia, että kyllästyin siihen, ettei miehestä kuvien näyttämisen jälkeen välttämättä kuulunut mitään. Olen kaunistunut parin vuoden aikana niin, että ne jotka katoamistempun aikoinaan tekivät, ovat alkaneet taas kirjoitella.
Totta on, että tiettyä fyysistä vetovoimaa täytyy olla. Nettideittailussa on se huono puoli oikeaan elämään verrattuna, että flirtin aloittaa jo usein ennen kuin toista on nähnyt edes kuvissa. Tästä syystä näitä ikäviä tilanteita joutuu kokemaan, kun toista ei vaan sinun ulkomuotosi kiinnostakaan. Kohtelias täytyy olla, mutta usein tämän sanominen on vaikeaa. Minullekin. Helpompaa on siis vaan kadota.
Saan päivittäin kymmenkunta viestiä, joten harvemmin minun tarvitsee profiileita selailla tai kirjoitella miehille. Se nyt vaan on niin helppoa. Minun on lähes mahdotonta myöskään vastata kaikille, eivätkä kuvattomat profiilit lauseen: "Oon tavallinen suomalainen mies. Jos kiinnostaa niin kerron lisää" kera voisi vähempää kiinnostaa. Miten tuollainen profiili voi herättää kenenkään kiinnostusta?! Jos kirjoitan kuvattomalle profiilille, on siinä täytynyt olla jotain fiksua ja persoonallista. Tekstillä on siis väliä. Pelkkä kuvakaan ei ihmisestä kerro juuri mitään.
Mistä sinä aloittaja voit tietää miten tavallisia profiileiden ihmiset ovat? Ikäväähän se on jos kertoo vain vaatimuksistaan, mutta typerämpää on minusta, ettei rehellisesti kerro mitä on hakemassa. Minun profiilini "vaatimuksetkin" ovat saaneet pari haukkua, että vaadin liikaa ja etten ikinä löydä sopivaa. Jos lukija ei sovi kriteereihini, niin eihän se tarkoita ettei KUKAAN niihin voisi yltää...? Oma huono itsetunto ja kyynisyys kannattaa jättää nettideittailussa piiloon, sillä MIKÄÄN ei ole naurettavampaa ja luotaan työntävämpää kuin negatiivinen asenne mahdollisesti koko sukupuolta kohtaan.
Tämä oli ihanasti sanottu:
"nuo ihanat ja suloiset pikku pirulaiset, on päässy niskanpäälle nykyään. Aarrrg! Mutta se on kuule vaan hyväksyttävä, niinkuin vanha suomalainen sananlaskukin sanoo, että flirtti on naisen toinen luonto. Mihinkäs se koira karvoistaan pääsee. Tosimieshän ottaa oluen kylmänä ja naisen kuumana. Nykymiesten pitää vaan opetella se taito, että miten saa mimmin lämpöseks, sen jälkeen kaikki onkin helppoo...."
Kuinka totta se onkaan.- MelekonenRinsessaTottakai
Ai niin! Unohtui vielä sanoa tuosta itsenäisyydestä.
Olen sinkkuillut pienen ikuisuuden. Olen ranttu, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö parisuhteeseen haluaisi. Minä en vain tarvitse suhdetta suhteen vuoksi, vaan haluan löytää sellaisen ihmisen, jonka haluaisin elämääni ihmisen itsensä takia. Minä olen kyllä ehjä ihminen, enkä tarvitse toista tunteakseni itseni kokonaiseksi. Tämän itsenäisyyden moni mies kokee uhkaavana ja itsekkäänä. Ehkä juuri siksi että miestä pelottaa ettei nainen tarvitse miestä enää mihinkään? Vai onko teillä parempia ehdotuksia? - se on..
niin,että molempien vanhemmat pitäisi sopia keskenään lastensa kumppanit....silloin tällaisia ongelmia ei olisi! ;)
- Amies
MelekonenRinsessaTottakai kirjoitti:
Ai niin! Unohtui vielä sanoa tuosta itsenäisyydestä.
Olen sinkkuillut pienen ikuisuuden. Olen ranttu, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö parisuhteeseen haluaisi. Minä en vain tarvitse suhdetta suhteen vuoksi, vaan haluan löytää sellaisen ihmisen, jonka haluaisin elämääni ihmisen itsensä takia. Minä olen kyllä ehjä ihminen, enkä tarvitse toista tunteakseni itseni kokonaiseksi. Tämän itsenäisyyden moni mies kokee uhkaavana ja itsekkäänä. Ehkä juuri siksi että miestä pelottaa ettei nainen tarvitse miestä enää mihinkään? Vai onko teillä parempia ehdotuksia?Itsenäisyys usein rinnastetaan jossain määrin itsekkyyteen - osin aiheesta - osin suotta.
Ehkäpä tällä sinun kohderyhmän miehillä on huonoja kokemuksia itsenäisistä naisista. Onko itsenäinen nainen parisuhteessakin itsenäinen aidosti vai alkaako hän pitää entisen elämän "itseään" "meinä" ja itsenäinen kun on, niin päättää itsenäisesti mitä "me" tehdään?
Ultimate itsenäisyyttäkö:
Q:Taidan mennä Juhannukseksi vanhempien luo mökille, tuletko mukaan?
A: En, menen tänä vuonna kavereiden kanssa RMJ:hin.
Q:OK, ensi kerralla sitten.
(90%:lle tuntemistani naisista yo olis sama kuin bänks. Loppu 10% on onnellisesti naimisissa tai ei minua kiinnosta fyysisesti.)
Mene ja tiedä. Et oikein tainnut mitään konkreettista edes kysyä. Paitsi sen, että kyllä suurin osa itsenäisistä miehistä haluaa varmaankin itsenäisen ja itsevarman naisen. Se vaan voi tarkoittaa niin montaa asiaa.
OfT:
Trinsessan tyyppiesimerkki profiilista on sellainen, missä:
1) Heti alkuun hätistellään luuserit ja seksinvonkaajat muualle (varaa on - maileja tippuu - takaan sen - enhän niitä voi vain tylysti deletoida/torjua koska MINÄ olen kiireinen ja TÄRKEÄ)
2) Kerrotaan olevan "empaattinen" tms - Mottona on jotain tyyliin "Kiltit jää viimeiseksi" - näkeekö joku tässä ristiriitaa kenties?
3) Halutaan hyvätuloinen tai hyvän koulutuksen omaava (onhan hakija ehkä itsekin sellainen). Fine - kaikkihan tasoisensa haluaa. Tämä kuitenkin vaikuttaa hiukan laskelmoivan ja kylmän ihmisen toiminnalta.
On hyvä olla kranttu, eikä kaikki haluakaan ketään koskaan. Joskus voi se viimoisin käypä juna lähteä ja tarjolla olis vain hikisiä vanhoja busseja. Why bother?
Jos jätetään pois henkinen puoli, niin naista ei nykyään tarvita muuhun kuin lapsen tekoon, miestä ei siihenkään. - Ja...
..kuuma olut :)) se täällä on näköjään kaikkien miesten osana. Kalja ehtii kuumaksi, sen verran kauan saa odotella..:D
Naissuhteistani 95% on muualta kuin täältä.
Ja takuulla tiedän miten nainen otetaan, enkä siinä kohtaa (ei tarvi:) kysele lupia.
Kysymys on ihan muusta.
Kuvatkin on, ja kehuttu on, mutta harvoin mätsää
kohdilleen. Kysymys on niistä naisista, jotka eivät vaivaudu vastaamaan edes ei kiitos. (myös miehistä, olen kuullut)...
tarkoitin profiileja tyyliin- "Etsin rehellistä, luotettavaa (sama asia:) alkotonta jne./ olen liikunnasta ja käsitöistä kiinnostunut ihana nainen" (karrikoiden, mutta ei paljon)
Mutta nyt poistan profiilini ja alan viettää kesää
ja kirjoittelu hyvässä vauhdissa ja tapaaminen jo sovittu:> Ja toivottavasti ei tarvi enää palata tänne!
- samoin
Näin se menee...livessä olet liki kiinnostava täällä et...no enpä ole enää minäkään kanavalla...johan helpotti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947