on se vaan kumma juttu

naisille vastataan ei miehille

on se vaan kumma juttu, se että jos nainen laittaa tänne vaikkapa ilmoituksen vauva ilmoituksen, jossa hän kertoisi haluavansa lasta, ei miestä, niin kylläpä nainen saa paljon vastauksia, jopa varatut miehetkin lähettäisivät hänelle viestiä. mutta jos mies laittaa ilmoituksen, niin se katotaan vaan pilailuksi, ja saa vaan haukkuja ym.

6

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen mies

Naisilla on telepaattisia kykyjä, ne pystyvät tunnistamaan miehestä kaikenlaisia salattuja vikoja vaikka ovat vaihtaneet vain yhden tai kaksi lyhyehköä viestiä.

Kaikkein kummallisinta on se että telepaattiset kyvyt näyttävät yhdistyvän lukihäiriöön, niitä on sitä enemmän mitä huonommin nainen kirjoittaa.

• en usko tuohon satuun älä yritäkään

• no ei tod...

Kuules, tuskin moni nainen sellaisia ilmoittelee, saati sitten että miehet muka vastailisi. Mutta hei, jos oot vapaa ja kunnollinen ja vapaa perinnöllisistä sairauksista niin tervetuloa meille vauvantekoon :D Mulla on kyllä rima korkealla eli hulttioita ei huolita. Yleensä ne nettimiehet on niitä jotka etsivät oljenkorsia mihin vain tarttua... kun ex jätti ja ryyppyputki jäi päälle.

• toinen mies

Tuollaisia kuvioita on tullut nähtyä ihan liikaa.

Vaatimukset kasvavat ja kasvavat, kunnes kuka tahansa mies tulkitaan hulttioksi. Ei auta vaikka olisi menestyvä yritysjohtaja tai akateemikko tai muuten vaan rikas sika.

Joskus harvoin olen tavannut nettinaisen jolla on ollut realistinen käsitys siitä mitä vaatii ja mitä itse pystyy tarjoamaan. Erittäin harvoin.

• arvasin että sinä kirjoitatkin satuja ja pelleilet asialla miksi naiset ovat sellaisia no kai se johtuu eevasta perinnöstään

• harmi kun halusit vain pelleillä tosi asialle, onko tapanasi useinkin pelleillä ihmisten kanssa? taitaa olla niin että kaikki naiset ovat juuri sellaisia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe