alipainoiseksi laihtuminen

apua :/

eikö se onnistu siksi kun keho laittaa vastaan vai onko se vaan huuhaata? miten oikein laihduitte normaalipainosta alipainoon? paastoamallako? tuntuu ettei mikään auta... kiitti jos vastaatte.

6

3189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäminäminäminäminä

mutta nyt olen laihtunut 3 päivässä kilon kun olen syönyt alle 150kcal (tietenkin varmaankin olen vieläkin säästöliekillä), ja juomaksi juonut vain vettä, syön aamulla esim muroja tai leipää jossa on paljon kuituja mutta vähän kaloreita, käytän lisäksi nesteenpoistolääkkeitä. nyt aion tätä kokeilla muutaman viikon ja sitten taas vähennän, vaikka tiedän että sairaala odottaa kun painan 40 ja nyt painan sen verran, mutta aion juoda ennen punnitusta paljon. myös olisi hyvä jos kerran viikossa pystyisin syömään jonkun 500 kcal (eilenkin olin pizzalla :s) että aineenvaihdunta pelaa.

• vampirellah:)

tämä nyt on vähän ristiriidassa sen kans,et annanko mä neuvon,joka saa sut alipainoiseks vaan onko tää yleensäkin neuvo laihduttajille,joilla paino tyssää
      eli oletetaan,että et halua ihan alipainoiseks mut sun keho ei enää laihdu,kuten ennen samalla määrällä ruokaa..
      sit keinoja siihen..liikunnan lisääminen,hiilareitten karsiminen ja kolmanneks vaan ei vähäisimmäks ni vaik jatkaisit tietyllä kalorimäärällä tarpeeks pitkään,ni keho kyl rupee jossain vaihees taas laihtumaan.tosin sen odottaminen voi kestää ja turhauttaa,kuten mulle kävi ja vähensin syömiset reilusti just säästärin takia...
      toivon,et laihdun nyt ja toisaalta tieto siitä,et keho kyl jossain vaihees laihtuu,kun vaan jaksaa odottaa ni se antaa voimia jatkaa laihtumista.tosin en suosittele kellekkään alipainon hankkimista,mut mi8kä mä oon ketään estämään,jos haluut olla alipainoinen osteoporoottinen,melkein kalju yms,ni minkä mä voin,jos se on sitä,mitä haluat..mut noil neuvoil lähtisin ite kokeileen,toimiiko,tippuuko paino ja jos ei tipu heti ni sit vaan ku jaksaa odottaa.parempi kai sekin et se pysyy samas kuin et se nousis??

• Läskiiii

Oon 12v 156cm ja 30kg... Oksennan kaikki syömäni on lähteny 1kg toosi nopee(:

• minävaaan

onks sul kikkii? oon ite 13 ja tarvittisin apuu ko oon tosi läski nii jos voisit auttaa mua laihtuu

• Exbulimikko

Bulimia ei oo tervettä itte oon sairastanu sitä ja laihduin 4vk 10kg se oli ainoo positiivinen asia mut sit hammaslääkärissä jäin siitä kiinni koska oksentaessa hampaat harmaantuu ja menettää kiillon joten sanon vaan kaks sanaa EI KANNATA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe