Koiran kusettajat pois

Koululahdelta

Koululahden vesilaitoksen puoleinen nurmikenttä on nuorten harrastuskenttä, se ei ole koirien ulkoilualuetta. Pojat menivät pelaamaan palloa Koululahden kentälle, niin ei aikaakaan kun pallo oli koiran ulosteissa.

On se kumma, etteivät savonlinnalaiset koiran omistajat opi keräämään lemmikkinsä jätöksiä! Pieniä lapsia ei enää voi päästää yleisille nurmikoille ollenkaan, koska puistot ovat täynnä koiran ulosteita.

Kohta alkaa uimakausi, silloin ei ole sopivaa ulkoiluttaa koiria myöskään Koululahden venerannassa.

Ulkoiluttakaa vaikka radanvarsessa, siellä ulosteet eivät häiritse muita ulkoilijoita. Tai miksi ette ulkoiluta lemmikkänne omassa pihassanne, miksi pitää lähteä toisten nurkkia sotkemaan.

14

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäähän Savonlinnan deekuilla(BadMyntton)olla jotain naposteltavaa kun palailee illalla duunistaan Kaakonlammen kaatopaikalta.

"Ei se rottapizzakaan kuule ikusesti elätä" lausui aikoinaan mainetta niittänyt tussiviiksi BadMynttis rotanhäntä hampaankolossa.

• BadMyntton

Asiahan on niin, että minä en mitä tahansa seropinkakkaa suuhuni laita!!! Minä syön ainoastaan puhdasrotuisen, rokotetun ja rekisterissä olevan dobermannin kakkaa ja sitäkin vain sillä varauksella että se käyttää ravinnokseen ainoastaan Royal Caninia.

Mutta aloittajalle sen verran että otsikko ei vastaa kirjoituksen sisältöä, koska siinä puhutaan koiran kusettajista, kun taas itse teksti käsittelee koiran paskaa. On totta että jos koira rykäisee donitsin jonnekin yleiselle paikalle niin se pitäisi kerätä pois. Minua henkilökohtaisesti vituttaa se, että kun sitten viet koiran metsään, niin nämä saatanan paskakiihkoilijat ovat miinoittaneet polut pullonpohjilla, lasinsiruilla ja rotanmyrkyllä. Tämä siis Kuopiossa. Eikö nämä idiotismin multihuipentumat ymmärrä, että metsässä liikkuu myös lapsia jotka voivat satuttaa itsensä niihin tai syödä myrkytetyn suklaapatukan? On se perkele miten yksi koiranpaska voi herättää noin paljon vihaa, kun samaan aikaan pultsarit ja nuoriso kuseksii kaduille ja paskoo porttikongeihin,oksentelee, rikkoo pulloja ja sotkee paikkoja... Kyllä minä henkilökohtaisesti astun mieluummin koiranpaskaan kun pullonkaulaan.

• Ien (i.p.rekisteröity)
        BadMyntton kirjoitti:

Asiahan on niin, että minä en mitä tahansa seropinkakkaa suuhuni laita!!! Minä syön ainoastaan puhdasrotuisen, rokotetun ja rekisterissä olevan dobermannin kakkaa ja sitäkin vain sillä varauksella että se käyttää ravinnokseen ainoastaan Royal Caninia.

Mutta aloittajalle sen verran että otsikko ei vastaa kirjoituksen sisältöä, koska siinä puhutaan koiran kusettajista, kun taas itse teksti käsittelee koiran paskaa. On totta että jos koira rykäisee donitsin jonnekin yleiselle paikalle niin se pitäisi kerätä pois. Minua henkilökohtaisesti vituttaa se, että kun sitten viet koiran metsään, niin nämä saatanan paskakiihkoilijat ovat miinoittaneet polut pullonpohjilla, lasinsiruilla ja rotanmyrkyllä. Tämä siis Kuopiossa. Eikö nämä idiotismin multihuipentumat ymmärrä, että metsässä liikkuu myös lapsia jotka voivat satuttaa itsensä niihin tai syödä myrkytetyn suklaapatukan? On se perkele miten yksi koiranpaska voi herättää noin paljon vihaa, kun samaan aikaan pultsarit ja nuoriso kuseksii kaduille ja paskoo porttikongeihin,oksentelee, rikkoo pulloja ja sotkee paikkoja... Kyllä minä henkilökohtaisesti astun mieluummin koiranpaskaan kun pullonkaulaan.

ootkos koskaan astunna korkin päälle?
        Hehheh, oot tainnu..

• Ien (i.p.rekisteröity)
        Ien (i.p.rekisteröity) kirjoitti:

Hehheh, oot tainnu..

Eläkkä sit astu sitä dopikkaa, se ei saata tykätä ja lokasoo viellä...

• BadMyntton

Hehheh, oot tainnu..

Minä oon kuule astunna sen verran monen korkin piälle, jotta sinä et poeka ehi elämäis aekana ees nähhä niin montoo korkkija puhumattakaan muista astumisista!

• BadMyntton

Eläkkä sit astu sitä dopikkaa, se ei saata tykätä ja lokasoo viellä...

Miulla on siun kuva ja mie alan ehollistaa sitä sillee, että nipistän sitä persiistä ja näytän samalla siun kuvvoo ja sanon PAHA! Ruppee nimittäin tapahtummaa nimittäin kyllä!

• ja...

syö keksi!

• Veroille vastinetta

Homma on niin että niin kauan kun maksan perkeleesti veroja minun koirahan paskoo minne tahtoo..siinä on yhteiskunnan elättien turha tulla ruikuttamaan.Katson kuitenkin ettei
      koirani pasko leikki-eikä urheilukentille, ihmisten aitojen tai postilaatikkojen vaan aina syrjemmälle. Pois en kuitenkaan ikimaailmassa rupea jätöksiä siivoamaan.
      Ja pysykää ääliölenkkeilijät poissa metsistä joissa on kapeat polut, lenkkeilkää saatana niillä valaistuilla pururadoilla, eipä niillä sitten näy ketään vai sovitaanko niin että kompuroikaa te siellä metsässä niin me koiraihmiset lenkkeillään valaistuilla radoilla.

Koululahteen nurmelle luultavasti tekee tarpeensa vain yksi koira, kyllä ihmiset yleensä
      katsovat mihin antavat koiransa paskoa mutta jos tiedät että siellä sontaa on niin siihenkö se on sitten lapset vietävä pelaamaan, olisit viisaana korjannut ne pois ennen peliä. Kuivunut kasa on helpompi siivota kuin tuore...

• samaa mieltä

en minäkään koiran anna paskoa minne sattuu, mutt sitä en ymmärrä että mettään ei koira saa saatana paskoa!? mikä siinä on ku koiran kaa ei sais mennä noille lenkkipoluille METSÄÄN..?! On perkele kieltomerkkejä METSÄSSÄ, et tännehän et rakkias tuo! METSÄÄN?!?!?! Vaan kyllä ihmiskakarat saa roskata ja rikkoa niit pulloja ym. muuta paskaa heitellä luontoon. Miks nää ainaiset koiranpaskasta valittajat ei räkytä näistä asioista?!

Enemmän meikäläisen pattiin ottaa nuo saatanan roskaajat mitkä mättää pyöräteiden varret täyteen karkkipapereita ja tyhjiä tölkkejä ynnämuuta "ihmispaskaa", vaikka olis roskis vieressä ni ei, ei ne älyä laittaa sinne mitään...

Mutta eihän siitä kukaan meteliä pidä,kun se saattoi olla meidän oma kullanmuru, kuka sen sinne viskasi..

• juuri nytkin
        samaa mieltä kirjoitti:

en minäkään koiran anna paskoa minne sattuu, mutt sitä en ymmärrä että mettään ei koira saa saatana paskoa!? mikä siinä on ku koiran kaa ei sais mennä noille lenkkipoluille METSÄÄN..?! On perkele kieltomerkkejä METSÄSSÄ, et tännehän et rakkias tuo! METSÄÄN?!?!?! Vaan kyllä ihmiskakarat saa roskata ja rikkoa niit pulloja ym. muuta paskaa heitellä luontoon. Miks nää ainaiset koiranpaskasta valittajat ei räkytä näistä asioista?!

Enemmän meikäläisen pattiin ottaa nuo saatanan roskaajat mitkä mättää pyöräteiden varret täyteen karkkipapereita ja tyhjiä tölkkejä ynnämuuta "ihmispaskaa", vaikka olis roskis vieressä ni ei, ei ne älyä laittaa sinne mitään...

Mutta eihän siitä kukaan meteliä pidä,kun se saattoi olla meidän oma kullanmuru, kuka sen sinne viskasi..

ympäri suomee näiden prkl sekasikiöiden pussikalja-reissuista metikössä.
        Sätkä turvassa siellä heiluu 10-vuotiasta
        pikkujolppiakin isompien seassa!

Mäyrästä jää kuoret ja rikotut pullot muitten riesaks!

• dsfg

Mie ainakii annan koiran paskoo vaikka postilaatikkoos jos sillä hätä on. Ja miun mielestä jos järvessä ei oo paskaa ni ei siellä kannata etes uija; siunkii lapset saa hyvän vastustus kyvyn ku vähä paskaa syö.

• yleisillä

paikoilla ollenkaan.

• Remmiäpersiille
        yleisillä kirjoitti:

paikoilla ollenkaan.

lapsia, remuavat ja huutavat vaan, likaiset paskiaiset.

• nahkavyöllä
        Remmiäpersiille kirjoitti:

lapsia, remuavat ja huutavat vaan, likaiset paskiaiset.

heh heh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe