GALLUP

Vanhin neitsyt?

Itse olen 23 vuotias mies ja poikuus tallella!

Minkä ikäisiä neitsyitä/poikuus tallella te olette? Joskus tuntuu että olen maailman ainut yli 20 vee neitsyt!

14

2843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikamiesi

Ehkä oletkin toiseksi ainoa yli 20 vee poika, hehheh.....no saattaapa nuita kokemattomia yli 20- vuotiaita olla enemmänki, eihän sitä tiiä, ennenku kyselee......

Mutta neissyitä, varsinkaan naisie, sellassii, ikäisiäni, ei tosiaan ole liikaa...

• vastaa

olin 13 vuotias kun neitsyyteni menetin.

• Seitsemäntuumaa

Olin noin 14v kun ekan kerran sain.

• olin silloin

Annoin neitsyyteni neitsyt poikaystävälleni 28 vuotiaana. Hän oli myös 28 vuotias. Eli kyllä meitäkin on. Tsemppiä. Kyllä kannattaa odottaa luotettavaa ihmistä.

• vastaa

olin 14 kun neitsyys meni, eikä kaduta kun yhä saman ihmisen kanssa polskuttelen eteenpäin :)

• 18- vuotiaana meni

Meni täysikäisenä siis. :D
      Nykyää vaan on kaikil niin kiire päästä siit eroo, et lapset alkaa jo tekeen sitä ja monista tulee, niin miehistä kuin naisista vai pitäiskö sanoo tytöistä ja pojasta, hutsuja tai pukkeja.

• Kyseenalainen kunnia

Jee, vaikken tämän viikon perjantaipulloarvonnassa voittanutkaan niin tämän kisan voitan ainakin: kohta 32 vee!

Ihana muuten tuo yksi aikaisemmista viesteistä, 28 vee neitsyt kohdannut 28 vee neitsyen! Kerro kerro miten näin pääsi käymään, ois kiva tietää mistä niitä kokemattomia miehiä löytyy!

On käynyt mielessä että millaista satoa niittäisi jos laittaisi vaikka tuonne Suomi24:n treffipalstalle ilmoituksen jossa etsisi nimenomaan kokematonta miestä; tulisiko hupivastauksia vai ihan aitoja?

• Höpönpöppänä

..kohta 33 v. nainen ja neitsyt edelleen. Taidan olla aika harvinaisuus nykyään...

• mies:::::10.
        Höpönpöppänä kirjoitti:

..kohta 33 v. nainen ja neitsyt edelleen. Taidan olla aika harvinaisuus nykyään...

muuta sanoa kuin 43v ...

• Onko minun vai muiden luetunymmärtämisessä vikaa, kun itse käsitin kysymyksen niin, että vastaukseksi haettiin, kuka on vanhin neitsyt/"poitsut", eikä sitä, minkä ikäisenä kukakin on neitsyytensä/poikuutensa menettänyt?

Olen itse siis 27 vee neitsytnainen.

• 22v

Itse olen 22 v. ja edelleen neitsyt

• mnää

Sitäpä olen.

• neitsyt...

Eli olen siis 26 vuotias (vm -81) neitsyt nainen.

• kokematon1985

Et todellakaan ola ainoa.. itse mietin ihan samaan.. ikää on 22,5 eikä mitään kokemuksia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe