Itse olen 23 vuotias mies ja poikuus tallella!
Minkä ikäisiä neitsyitä/poikuus tallella te olette? Joskus tuntuu että olen maailman ainut yli 20 vee neitsyt!
GALLUP
14
2843
Vastaukset
- poikamiesi
Ehkä oletkin toiseksi ainoa yli 20 vee poika, hehheh.....no saattaapa nuita kokemattomia yli 20- vuotiaita olla enemmänki, eihän sitä tiiä, ennenku kyselee......
Mutta neissyitä, varsinkaan naisie, sellassii, ikäisiäni, ei tosiaan ole liikaa... - vastaa
olin 13 vuotias kun neitsyyteni menetin.
- Seitsemäntuumaa
Olin noin 14v kun ekan kerran sain.
- olin silloin
Annoin neitsyyteni neitsyt poikaystävälleni 28 vuotiaana. Hän oli myös 28 vuotias. Eli kyllä meitäkin on. Tsemppiä. Kyllä kannattaa odottaa luotettavaa ihmistä.
- vastaa
olin 14 kun neitsyys meni, eikä kaduta kun yhä saman ihmisen kanssa polskuttelen eteenpäin :)
- 18- vuotiaana meni
Meni täysikäisenä siis. :D
Nykyää vaan on kaikil niin kiire päästä siit eroo, et lapset alkaa jo tekeen sitä ja monista tulee, niin miehistä kuin naisista vai pitäiskö sanoo tytöistä ja pojasta, hutsuja tai pukkeja. - Kyseenalainen kunnia
Jee, vaikken tämän viikon perjantaipulloarvonnassa voittanutkaan niin tämän kisan voitan ainakin: kohta 32 vee!
Ihana muuten tuo yksi aikaisemmista viesteistä, 28 vee neitsyt kohdannut 28 vee neitsyen! Kerro kerro miten näin pääsi käymään, ois kiva tietää mistä niitä kokemattomia miehiä löytyy!
On käynyt mielessä että millaista satoa niittäisi jos laittaisi vaikka tuonne Suomi24:n treffipalstalle ilmoituksen jossa etsisi nimenomaan kokematonta miestä; tulisiko hupivastauksia vai ihan aitoja?- Höpönpöppänä
..kohta 33 v. nainen ja neitsyt edelleen. Taidan olla aika harvinaisuus nykyään...
- mies:::::10.
Höpönpöppänä kirjoitti:
..kohta 33 v. nainen ja neitsyt edelleen. Taidan olla aika harvinaisuus nykyään...
muuta sanoa kuin 43v ...
Onko minun vai muiden luetunymmärtämisessä vikaa, kun itse käsitin kysymyksen niin, että vastaukseksi haettiin, kuka on vanhin neitsyt/"poitsut", eikä sitä, minkä ikäisenä kukakin on neitsyytensä/poikuutensa menettänyt?
Olen itse siis 27 vee neitsytnainen.- 22v
Itse olen 22 v. ja edelleen neitsyt
- mnää
Sitäpä olen.
- neitsyt...
Eli olen siis 26 vuotias (vm -81) neitsyt nainen.
- kokematon1985
Et todellakaan ola ainoa.. itse mietin ihan samaan.. ikää on 22,5 eikä mitään kokemuksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154