Pohjoisin

huvipuisto?

Onko powerpark?
Luvattiin viedä lapset kesällä johonkin huvipuistoon, ja kaikki kun on kallista muutenkin, täytyy kohde miettiä tarkkaan.. Oulun vauhtipuisto on koettu, ihan kiva, mutta pieni.

Lapset 3, 5 ja 7 vuotta.

Moni kehuu powerparkia, mutta onko kauhean meluisa paikka? No, huvipuistot yleensäkin, mutta jos on vielä sitä kilpa-autopärinää kaiken muun lisäksi..

Muumimaailma taas kauhean etelässä, mutta kuulostaa rauhallisemmalta. Mutta onko siellä sitten oikeasti mitään nähtävää/tehtävää?

Särkänniemessä olen itse käynyt joskus lapsena, onkohan taso säilynyt, vai onko vanhentunut paikka?
Samoin olen käynyt puuhamaassa lapsena, mutta ei mitään tietoa, miten taso nykyään..

Onkohan jyväskylän korkeudella mitään?

Kiitos vastauksista, kaikki vinkit tervetulleita!

5

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuu juttu

Jyväskylässä mitään mutta MIkkelissä on tämä Visulahti...Tampereen Särkänniemi on kyllä paras ja ehkä vähän kehittynyt sinun käynnistäsi.

• ylivoimaisesti

särkänniemi. Se on paras paikka

• tietoihisi

Jyväskylän seudulta löytyy varsinkin lapsiperheille suunnattu huvipuisto, Nokkakivi. sijaitsee n. 30 km Jyväskylästä pohjoiseen eli Lievestuoreella.

• powerissa

ei tuota kilpa-auton pärinää kyllä juurikaan huomaa.Rata kun kuitenkin on huvipuiston ulkopuolella ja karting-autot nyt muutenkaan eivät ole niitä kaikkein meluisimpia. Melua siis on yleisesti ottaen ihan saman verran kuin kaikissa muissakin puistoissa. Ja jos sattuu hyvä päivä, niin väkeä on vähemmän kuin lintsillä tai särkkiksessä ja jonojakin siis vähemmän.

• huolella tehty

PowerParkissa yllätti sen paikan/alueen siisteys ja viimeisen päälle tehdyt rakennukset.

Puistosta löytyy kaiken ikäisille lapsille (sekä aikuisille) laitteita ja useaan pienimmille tarkoitetuista laitteista pääsee aikuinenkin mukaan =0)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60