tunteita ja tuoksuja & kauniit ja rohkeat
2
705
Vastaukset
- onnistu?
Skebujebu miks sun hankkeista ei mikään onnistu. Se KKL juttukin loppu kahden viikon jälkeen, ku kotisivukone sulki sen. Sä kirjotit moneen kertaan, et sä kirjotat. Miten sun kirjotukset meni, kun et ainakaan oo ylioppilaiden joukossa. Meitä on monia, jotka haluu tietää!
- blondijonttu89
...miks en puhu mun kirjotuksista on sulle on varmaan se, et ASIA EI KUULU SULLE. Voisitko lopettaa ton täällä vittuilun ja kirjoittaa mulle SUORAAN blondijonttu89@suomi24.fi joka muuten on ainoa sähköpostiosoite tästä lähtien ja tulee olemaan! Muuten poistin kaikki käyttikseni täältä joten asia pitäisi senkin puolesta olla selvä... Uusi lehti on elämässä käännetty lopullisesti ja that's final!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657