se muitten vaimojen/miesten vonkaaminen saatanan kusipäät eläkää omaa elämää tai painukaa suohon häpemään tekosianne
lopettakaa
12
1843
Vastaukset
- jormalla
saahan sitä vongata,se on sinusta kiinni lähteekö se oma vaimo/mies mukaan leikkiin
- saapi
no mäpäs alotankiin heti naaraamisen!!
- missä moraali
on kuitenkin etä helpoiten saa varatulta, kun seksiä tarvii. Hirmu homma on saada sikku nurin seslonkille, verrattuna varattuun. joten kun oikein naitattaa sitä ottaa mistä aita on matalin. Vaikka moraali onkin muuten korkea ja tiukka, tahtoo se pahalainen aina laskea, kun alkaa naitattaa. Taitaa olla sellanen luonnon laki kyseessä.
- ruikutat...
Eikös se ole näiden muitten vaimojen/miesten ihan oma asia, jos asettuvat tyrkylle? Pitäisikö jokaiselta heiltä kysyä, oletko vapaa?
Ja joku syyhän siihen on, että tulevat tyrkylle, eikös? - grh............
antaa kotona,ei tarvii mennä kylille.ja lopettakaa kaljankittaus niin seisoo....luttakullit
- asiaa!!
oikein köyrikää kotona ni ei tarvii vierasta vongata
- eriasia
asiaa!! kirjoitti:
kotona köyriminen ja vierasta rynkyttäminen on eri asia. Sitä nyt vaan on saatava, vierasta vaikka kuinka panis kotonakin. Minkäs mahtaa kun on tällanen mahtisonni.
- johan tuntuu
eriasia kirjoitti:
kotona köyriminen ja vierasta rynkyttäminen on eri asia. Sitä nyt vaan on saatava, vierasta vaikka kuinka panis kotonakin. Minkäs mahtaa kun on tällanen mahtisonni.
ihan vieraalta ja huitsin jännältä :> spläz
- ,.,..
asiaa!! kirjoitti:
Kuka viitsisi tympeää satakiloista kotityrannia panna? Jonka perse on äärettömän leveä.
Lopetan kaikkien vaimojen vonkaamisen. En kyllä enää olisi jaksanutkaan kun ikääkin on jo 150 vuotta.
- Love doctor from seatle
Eihän sinkkumies tee siinä mitään väärää jos on säpinää enemmän tai vähemmän ja paljastuu et nainen onkin varattu.
Miehet, huomioikaa naisianne älkää pitäkö niitä itsestään selvyytenä niin kyllä ne silloin jää luoksenne, eikä etsi sitä vierasta "lekaa".- se niinkin,
että kapakassa saattaa tulla ikävä kolotus kaaliin kun se muijan varaaja onkin vähän liian iso...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246