Niin millanen on se pirkan rullaluistelun 40km lenkki? Onko mäkistä vai tasaista? Risteyksiä paljon? Entä asfaltti? Löytyykö karttaa reitistä mistään?
Pirkan rullaluistelu
1
461
Vastaukset
- pirkankiertäjä
on vaihtelevaa maastoa, risteyksiä kaupunkialueella melko paljon. Muistuttaa kaupunkimaratonia. Asfaltti on osittain pahasti kulunut ja joissainpäin huippulaatua. 40km mahtuu kaikenlaisia kokemuksia ja fiiliksiä. Suosittelen Pirkkaa kuntoilijoille ja harrastelijoille. Täysverinen kisahan tapahtuma ei sinällään ole. Reittikartta saattaa löytyä www.pirkankierros.fi -sivujen syövereistä. Itse menen mukaan. Minusta monentyyppiset tapahtumat ovat se juttu, ja Pirkka minulle on juuri sitä.
Talvella hiihdossakin loppui yhtäkkiä lumi ladulta, mutta kaikesta selvitään, kun urheiluhenkeä pakata puseroonsa ja muistaa, että tosi kilpakentät ovat hieman eri foorumeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657