Energinen, katseenkestävä, aktiivinen, seksistä nauttiva nainen haluaisi kokeilla sinkkuaikanaan 2 tai 3 miestä... Ikää on 30 ja 40 väliltä...teidän iällä ei väliä, kunhan olette miehekkäitä, turvallisia ja tarpeeksi halukkaita...Kunnon paukutusta kaikkiin reikiin yhtaikaa ja vuorotellen!!!
upea nainen haluaa
15
3802
Vastaukset
- Kiimainen Uros
Olisi yksi vähän yli 40 vuotias uros Satakunnasta. Olen sporttinen ja terve.
- vanhempi mies
Uudeltamaalta, tuun vaikka heti.
- mekolme
...että et ohita...missä päin asut?
- han73
mä terve ja luotettava
olen kiinnostunut tulemaan mukaan. Asun Helsingissä
- maxnautinto
Moikka, täältä löytyisi 37 v. 182 cm, 85 kg mukava ja seurallinen, jonkin verran ryhmiksestä kokemusta omaava hyvävartaloinen mies mukaan... jos kiinnostaa, niin kirjoittelepa maxnautinto@luukku.com
- tulen mukaan
Olen myös upea, seksikas ja halukas nainen kokeilla sama leikki kun alkuperäinen, jos ilmestyy liika halukaita jäetään kähteen tai ryhdytään yhteen.. :)
- HYVÄ nainen
Ottakaan yhteyttä jos kiinnostaa vivivina@suomi24.fi
- Nimetön
olen lahdesta. Kaverin kanssa voitais hoitaa sulle orguja oikein kunnolla. zzzmies@luuku.com
- mukaan vaan
komea, kestävä ja kookas kimppaan mukaan.
ranereipas ät yahoo piste com - Playerman
playerandman@gmail.com
odotan... ;)
P. - Nimetön
Olen lahdesta. Kyllä täältä löytyy. zzzmies@luukku.com
- etsii Matti
Mehiläistä;-) e-mail:sursursur@luukku.fi
- miestä
moi.täällä olisi 3kpl timmi/norm.vartaloisia hetero miehiä iältään 31v 32v 41v
kysymällä saa lisää tietoa ehdokas@city.fi - Jussi_003
löytyy täältä:
jussi4u2@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955