Hei,
Nyt on aloitettu adressi Jyväskylän, Jyväskylän maalaiskunnan, Muuramen ja Korpilahden löytöeläinten ja Laukaan löytökissojen löytöeläintarhan hoitajan irtisanomiseksi, koska lukemattomista ylempien viranomaisten lupauksista ja oikeuden tuomiosta huolimatta hän yhä jatkaa työssään.
Asiasta tietoiset ovat jo hoitaneet ja etsineet löytökoirille ja -kissoille itse kodin varsinkin 1.9.2006 tapahtumien jälkeen. Muuramessa toimivasta löytöeläintarhan hoitajasta on koko hänen toimessaolon ajan tehty lukemattomia ilmoituksia eläinsuojelu- ym. rikosten vuoksi ja hän on myös saanut tuomioita tekemistään rikoksista.
Allekirjoita alla olevassa osoitteessa adressi ja ilmoita asiasta myös muille mikäli haluat, että Jyväskylän, Jyväskylän maalaiskunnan, Muuramen, Laukaan ja Korpilahden löytöeläintarhan hoitaja irtisanotaan ja hänen tilalleen otetaan eläinrakas henkilö/henkilöt, jotka eivät ole syyllistyneet eläinsuojelurikoksiin.
Oikeudenkäynnin jälkeen mm. eläinten hoitopaikat ovat ilmoittaneet kunnille halukkuutensa hoitaa kyseisten kuntien löytöeläintarhaa jatkossa, mutta todennäköisesti kyseiset kunnat ovat mielummin halunneet pitää Sven Nybergin kyseisessä virassa, koska hän on suostunut tekemään työtä pienemmällä palkalla.
Allekirjoita adressi alla olevassa osoitteessa:
http://www.adressit.com/uuttaverta
ADRESSI LEMMIKKIEN PUOLESTA
J.S.
0
411
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850