80 kilonen nainen kamala?
http://news.xinhuanet.com/english/2008-04/07/xin_202040507135396838833.jpg
Onko...
20
1730
Vastaukset
- ``````````
painaa enemmän kuin 80kg, tai sitten on oltava todella lyhyt. Mutta ei, hän oli kaunis :)
- njaaa-a
Näyttää melko pitkältä. Taitaa tosiaan olla yli 80.....
- minun mielestäni
Kasvot eivät ole kovin erityiset, täynnä kaikkea mönjää hiuksiaan myöten. Eikä kasvojen puuttuvaa persoonallisuutta korvaa edes hyvä vartalo.
- doughman
lantionseutu ja jalat on kyllä turhan tuhdit mun makuuni. Mutta yläpäähän on suorastaan häikäisevä...
Ei todellakaan ole kamala vaan päinvastoin!! Minä
ainakin pidän juuri tuollaisesta naisesta jossa
on jenkka kahvaa, vähän peffaa ja reittä. Tosin
rinnat saisivat olla astetta isommat niin sit ois täydellinen. Tuollaisia naisia vaan ei taida olla
enää Lahdessa tai ainakaan vapaana :)- on nätti
Mun luokittelussa tuo nainen kuuluu kategoriaan "ylänormaali", siis painon osalta. Vähän ylipainoa, mutta ei missään mielessä lihava. Oma maku kertoo, että tuommonen nainen ja tuosta ylöspäin on mukavan näkönen.
- M--23
Rehellisesti sanottuna en kyllä lähtisi iskemään kuvan neitosta. Kasvot ovat toki kauniit, mutta ei, en lämpenisi. Tykkään sirommista naisista. Mielipiteitä tosin lienee tasan niin monta kuin on vastaajiakin.
- vastaus !
Aivan hurmaava kertakaikkiaan. Mistähän jonkun tuon tyyppisen löytäisi.
Tosin hän taitaa olla melko pitkä. Minä pidän enemmänkin lyhyemmistä naisista, mutta vartalo ja kasvot ovat oikein viehättävät. - reidet
Tommosten reisien välissä meikäläinen viettäis mielellään aikaa...
- Minun mielestä
Oikein hyvä. Hyvässä lihassa ja muutenkin mukavan näköinen, eikä mikään alamittainen niljakas sintti.
Ei ole mielestäni ainakaan yhtään lihava. Kilot ovat löytäneet hyvin paikkansa. Kyllähän tuollaista kelpaisi yrittää kesyttää. - Ei ole lihava
Tuollaisessa vartalossa kilot vain kaunistaa. En ymmärrä, jos joku väittää tuota lihavaksi. Eihän tuossa yksi 10 kg lisää mitään haittais.
Valitettava tosiasia vain on, että juuri tuollaiset naiset ovat aina tiukasti naimisissa ja niillä on aina jo kakruja kans. Vai liikkuiskohan täällä tuon näköisiä vapaita naisia ?- just joo
kyllä nyt huomaa, että naiset ovat kirjottaneet kaikki nuo viestit. fakta on, että tuo nainen on ylipainoinen ja reippaasti!
- vaan ei...
just joo kirjoitti:
kyllä nyt huomaa, että naiset ovat kirjottaneet kaikki nuo viestit. fakta on, että tuo nainen on ylipainoinen ja reippaasti!
lihava. Siitähän tässä on ollut puhetta, että ylipaino on aika monien miesten mieleen: kokevat semmotti naisen herkulliseksi. Painoindeksi on terveellistä painoa kuvaava mittari, se taas ei oo automaattisesti sama asia kuin viehättävyys.
Sanoo siis mies. - Nelikymppinen ukko
just joo kirjoitti:
Taidan tunnistaa sinut. Sama rääväsuu pillikinttu, joka ei liho vaikka syö toistenkin herkut.
- painolla on
just joo kirjoitti:
Minusta tuo on ainakin oikein soma ja seksikkään näköinen. Voisi olla tietty vähän rintavampi mutta ei tuollaisenakaan yhtään hassumman näköinen. Sanoisin, että erittäin hyvä vartalon malli. Kilot ovat siellä missä pitääkin.
Mielestäni on aivan turha keskustella pelkästään painosta. Koko asia menee saman tien sivuraiteille.
- mmmm....
kyllä 80kg alkaa olla melko paljon jo liikaa...minusta nainen ei kyl paljo yli 65kg saa painaa et itelle ottasin
- en huomaa...
aina sanotaan lihavia kurvikkaiksi. tissit tuolla naisella on, mutta en esim. huomaa vyötäröä ollenkaan. joten kurvikkaaksi kyseistä naista ei ainakaan voi sanoa...ja kyllä nuo jenkkakahvat ovat muutenkin liikaa. niin ja minä olen mies ;)
- Kamala voisi olla
Näyttää hyvältä. Kaikin puolin rotunainen. Varmaan komea peppu ja vahvat reidet. Nami
- nainen 37
Painan itse 90kg ja olen 166cm pitkä. minulla on D 80 rinnat ja vyötärö 85cm lantio 108cm. vatsaa on hiukan, mutta jos vedän sitä sisään näkyy vatsalihakset selvästi. Reiteni ei ole noin paksut ja minulla on erittäin kapeat nilkat, oikeesti ja kasvoni ovat kapeat, ei mitään kaksoisleukaa ym.
Olen kuitenkin melko painava... sain juuri 3kk sitten lapsen, joka oli viides ja uskon painoni putoavan n. 15kg kesän aikana kun imetän ja liikun.
Kuitenkin minusta tuntuu kuvan perusteella, että olisin hoikempi kuin kuvassa oleva nainen.
Kaippa minulla sitten on painavat luut?
No, ei nainen ruma ole, mutta ehkä liian "löysä" makuuni. Enemmän liikuntaa ja ryhtiä, niin sitten...
- Komistus 27
on kamala. Ihannenaisellani on hoikka, siro ja timmi vartalo. Sellainen on naisellinen nainen, eikä mikään sotanorsu jota ei ole helppo kantaa edes kynnyksen yli. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081