Ryanairilla sentin lentoja loka-tammikuussa!
Riika
6
1204
Vastaukset
- Riganieki
Lennot ovat useinkin vain sentin, mutta lipun hinnaksi tulee kuitenkin menopaluuna 20 - 40 euron paikkeilla. No, ei sekään paha hinta ole.
Lentoyhtiöt vaan mainostavat vähän eri tavalla kuin esimerkiksi bensa-asemat. Miettikäähän vaikka näin... 95 bensa tänään 45 snt litralta....Veroineen, kuluineen lopullinen litrahinta kuitenkin 1,45 euroa :))
Air Balticilla on vielä suurempi ero lipun hinnan ja todellisen kokonaishinnan välillä.- ilmaiset lennot
En tiedä mitä tarkoitit muilla kuluilla - tottahan toki matkustaessa menee rahaa ruokailuihin jne.
Mutta varsinaiset lennot SAA OIKEASTI ilmaiseksi kun varaat NYT - tarjous juuri päättymässä!
Itse varasin kahden hengen lennot lokakuussa, meno-paluu yhteensä 0,04 €.
Halvimmat hinnat löydät kun laitat kyselyyn "flexible dates". Ne näkyvät 0.01 hintaisina. Mikäli kymppikiloinen käsimatkatavara ei sinulle riitä, pitää maksaa ruumaan menevästä matkatavarasta lisämaksu. - Cocktailman
ilmaiset lennot kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitit muilla kuluilla - tottahan toki matkustaessa menee rahaa ruokailuihin jne.
Mutta varsinaiset lennot SAA OIKEASTI ilmaiseksi kun varaat NYT - tarjous juuri päättymässä!
Itse varasin kahden hengen lennot lokakuussa, meno-paluu yhteensä 0,04 €.
Halvimmat hinnat löydät kun laitat kyselyyn "flexible dates". Ne näkyvät 0.01 hintaisina. Mikäli kymppikiloinen käsimatkatavara ei sinulle riitä, pitää maksaa ruumaan menevästä matkatavarasta lisämaksu.Vaikka lennon hinta olisi tuo 0.01, niin siihen lyödään silti niskaan lentokenttäverot ja muut kusetuskulut (n.10-20e hieman päivästä riippuen, huomasit varmaan jos kerran varasit jo matkan).
- www.ryanair.com
Cocktailman kirjoitti:
Vaikka lennon hinta olisi tuo 0.01, niin siihen lyödään silti niskaan lentokenttäverot ja muut kusetuskulut (n.10-20e hieman päivästä riippuen, huomasit varmaan jos kerran varasit jo matkan).
Ryanairin lentoja saa joskus harvoin Suomeenkin ilmaiseksi (0,01 €) veroineen. Näitä lentoja on loka-tammikuussa usein ma,ti,ke - ei varmaankaan muina päivinä. Jaossa on paljon paikkoja, mutta ei niitäkään kaikille riitä. Kokeile itse niin näet! Mitään muita kuluja ei tosiaan tullut kun maksoin Visa elektronilla.
- esimerkki 19.11.
Cocktailman kirjoitti:
Vaikka lennon hinta olisi tuo 0.01, niin siihen lyödään silti niskaan lentokenttäverot ja muut kusetuskulut (n.10-20e hieman päivästä riippuen, huomasit varmaan jos kerran varasit jo matkan).
FREE NO TAXES
Depart:
Riga 19:45
Arrive:
Tampere 20:50
1 x Adult 0.01 EUR
Fare: 0.01 EUR
Taxes / Fees: 0.00 EUR
Total Price: 0.01 EUR - Cocktailman
esimerkki 19.11. kirjoitti:
FREE NO TAXES
Depart:
Riga 19:45
Arrive:
Tampere 20:50
1 x Adult 0.01 EUR
Fare: 0.01 EUR
Taxes / Fees: 0.00 EUR
Total Price: 0.01 EURMe Tarzan, you Jane - me wrong, you right. En kinaa enää, nyt buukkaamaan reissu joka jampalle! Ja juhannusta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850