Eilisessä 10.6 sarjassa oli Brookella aivan karsea mekko. Kukahan Forrestereista lienee suunnitellut?
Mekko oli harmaata, rohdinpaitaa muistuttavaa kangasta. Edessä keskellä kulki ylhäältä alas asti joku outo nappilistan kaltainen musta röhellys.
Mietin, mitä puvulla haluttiin tuoda esiin? Brooken asettuminen keski-ikäisen naisen rooliin?
Brooke näytti aivan tanttamaiselta oudossa koltussaan.
hirveä mekko Brookella
4
571
Vastaukset
- Rohdinpaita on poikaa
Mitä väliä sillä on, mitä roolihahmoilla on päällään. Eivät vaatteet mitään viestitä, tärkeintä on sisältö, niin kuin nyt esim. Boldiksessakin.
- Cecilia 34
Onhan sillä väliä ja TOSI paljon.
Tyhmää ajatella ettei olisi.
Et itsekään laita kirkkaanpunaista hautajaisiin.
Vaatteet kuvastavat mielialaamme.
Ravintolakuteet pn seksikkäitä ja niissä et mene mummolaan.
Seuraa Boldiksia, huomaat kuinka yleensä juoni ja tapahtumat myötäilevät roolivaatetusta. - blondijonttu89
Cecilia 34 kirjoitti:
Onhan sillä väliä ja TOSI paljon.
Tyhmää ajatella ettei olisi.
Et itsekään laita kirkkaanpunaista hautajaisiin.
Vaatteet kuvastavat mielialaamme.
Ravintolakuteet pn seksikkäitä ja niissä et mene mummolaan.
Seuraa Boldiksia, huomaat kuinka yleensä juoni ja tapahtumat myötäilevät roolivaatetusta.Brooke on stunning oli sillä sitten päällään mitä tahansa...paremmin kyllä sopisi jos ei olisi päällä yhtään mitään ;D
- ompelijatyttö
Itse juuri ajattelin tehdä itselleni samanlaisen! Väritys toki olisi erilainen, mutta malli oli aivan ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657