Janet Jackson kertoo SOHH.comin haastattelussa että laulajan helmikuussa julkaistulta albumilta Discipline ei tulla kuulemaan uusia singlejä. Syy tähän on Jacksonin mukaan levy-yhtiö Island Def Jam / Universal.
- Kaikki alkoi hyvin ensimmäisen singlen Feedbackin kanssa, mutta tämän jälkeen meillä oli erimielisyyksiä siitä, mikä seuraavan singlen tulisi olla. Sitten levy-yhtiöni lopetti albumin mainonnan lähes kokonaan. Olen yrittänyt keksiä tapaa selittää asian, mutta rehellisyyden nimessä totuus on että he (levy-yhtiö) vain lopettivat markkinoinnin. Tästä syystä en usko, että tulette kuulemaan enempää singlejä albumiltani,
Levy-yhtiö lopetti levyn
markkinoinnin!!!
1
610
Vastaukset
- Petter X
Ei kukaan jaksa pullukkaa markkinoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351