Parina päivänä olen katsonut pitkästä aikaa tätä sarjaa. Sitä ennen katsoin, silloin kun Abe kuoli ja moni muukin ja Marlena kai oli murhaaja. Nyt ihmettelin, että Hope ei ole enää näköisensä. Abe on ihan toisen näköinen (laihempi) ja taitaa olla sokea. Enkä muista, että Bo(?)lla olisi ollut tyttöä. Nyt hän on sitten ajanut Zackin päälle. Kaikki tututkin näyttelijät olivat kovasti vanhentuneet, Bo, John, Jennifer. Marlena mielestäni oli aivan entisen näköinen. Enkä juuri muita tunnistanutkaan, mitä porukkaa lienee?
Mitä tapahtunut
näyttelijöille?
2
584
Vastaukset
- päivien viemää
samat näyttelijät kyllä ovat, paitsi belle on vaihtunu.
- Jonssu
Ainoastaan Bellen näyttelijä on vaihtunut. Abe tosiaan on sokea. Chelsea (eli Bon ja Billien tytär) tuli kuvioihin muutama kuukausi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635