Niin. Mitä intoa on hommata juhannusheilaa ? Tai yleensäkään kesäheilaa ? Hauskaa voi kestää 2kk ja sitten päätetään ettei ole mitään yhteistä ? Ei mitään järkeä. Yhtä hyvin ihmiset voisivat käyttää 2 kuukautta elämästään töihin, tai sen mukavemman ihmisen etsimiseen, jotka säilyisivät vähintään muutaman vuoden. Mieluiten hänen etsimiseen, joka kestäisi monta vuotta elämän loppuun asti. Kertokaa hyvät ihmiset; Miksi etsiä kesäheilaa ?
Juhannusheilat, mitä järkeä ??
2
560
Vastaukset
- Ettei käy näin
- Hienoa huomata
...että on vielä viisaastikin ajattelevia ihmisiä. Kiitos siitäkin, että jaksat olla vielä aktiivinen ja yrittää herättää muitakin, ajattelemaan asioita muutenkin, ettei vain oman hetkellisen tai lyhytaikaisen nautinnon ja viihtymisen kannalta, vaan myös toisen ihmisen tunteet huomioiden...
Kyllä silloin onkin ihmisen itsetunto heikossa jamassa, jos ei muka kestä olla ilman sitä heilaa juhannuksena, jos ei sitä kerran ole, niin miksi yrittää väkinäisesti jotain hätäapuheilaa siihen löytää?
Pitäisi osata ajatella mieluummin niin, että voihan sen elämänsä rakkauden löytää sitten vaikka siellä juhannusjuhlillakin, niin ettei sen mahdollisen kohtaamisen tarvitsisikaan olla vain pienen hetken huumaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499