Terve!
Onko kummempia kokemuksia Gambiasta.Tässä hieman olisi hinkua lähteä paikan päälle kun olen kuullut paljon hyvää paikasta.
Saisiko kuitenkin hieman lisää infoa Gambiassa lomaa viettäneiltä?
Kiitos!!
Gambia-kokemuksia?
3
2365
Vastaukset
Hei!
Todellakin Gambia on kokemisen arvoinen paikka. Se on eksoottinen köyhä maa. Ihmiset ovat ystävällisiä,eikä kannata välittää huonoista puolista.Paras ottaa matka seikkailun kannalta. Eniten saat reissusta irti jos menet erillaisille retkille,voit käydä Orjasaarella,olut tehtaalla,paikallisessa koulussa ja krokotiili puistossa silittämässä krokoja jne.
Aurinko paistaa lähes aina,merivesi on lämmintä ja ruoka hyvää.Siellä on todella halpaa eikä Banjul ole viellä massaturismi paikka. Hotellit ovat hyviä ja löytyy monenlaisia hyviä ruokapaikkoja.
Olin siellä viime marraskuussa ja sinne menen tulevana marraskuuna.Jos pidät erillaisista eksoottisista kohteista niin Gambia on yksi niistä. Tulet varmasti ihastumaan maahan ja kaikkeen siellä! :) Suosittelen lämpimästi.- kohde
Suosittelen maata ehdottomasti turistikohteeksi. Mainostan jälleen juttuani osoitteessa Matkakertomukset Suomi24 keskustelu Matkakokemuksia Gambiasta. Juttu on jo toisella sivulla. Sieltä löytyy tärkein informaatio vastineineen. Koe se hieno maa lomakohteenasi.
- jep jep
Paikalliset pummit roikkuvat mukana kun astut
hotellista ulos. Aasia parempi. Kerta riitti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154