Kävin tutustumassa kyseisen kansanopiston sivuihin, mutta mielestäni missään ei mainittu ruokakustannuksia, vaikka koulun ravintola/ruokalaa kyllä mainostettiin. Eli te siellä opiskelleet, mitä maksaa koulun ruoka, esim. lounas. Vai oliko näppärämpää tehtailla itse omat ruokansa?
Tiedän, että kyselen melko pientä asiaa, mutta toivon, että joku vastaisi.
Työväen opiston maksuista
3
599
Vastaukset
- työväenopistoa
nyt tarkoitat? Niitä kun on useita ympäri Suomea.
Niin ja tietääkseni kansanopisto on eri asia kuin työväenopisto. Yleensä kansanopistoissa opiskellaan avoimen yliopiston opintoja, ja työväenopistoissa muunlaisia yksittäisiä kursseja, kuten käsitöitä tai kuvataidetta.- Kauniaisissa
luultavasti. En muista hintoja,ja mitäpä niillä enää tekisikään, mutta ainakin 90-luvulla kannatti syödä talossa.
- halpa lounas..
Tarkoititko Työväen Akatemiaa Kauniaisissa? Opiskelin siellä toissa vuonna ja lounaan hinta oli silloin muistaakseni noin 4€. Edullista ruoka joka tapauksessa oli(Kelan tukemaa opiskelijaruokaa). Pieni ja mukava "ruokala", kiva henkilökunta ja ruoka pääsääntöisesti oikein hyvää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605